Gå til innhold

Noen som ha flydd m baby i propellfly? (eks. Kr.sand-Bergen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og veslejento ska ut å fly siste helg i januar, og vi ska reise m propellfly. Noen som vet om det er like "bra" som med vanlige fly? Ho blir ikke ammet, så da lurer jeg på om det er bedre å putte smukken i ho eller om dere anbefale å mate ho når der er opp og nedstigning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

propellfly= widerøe??

vi har reist med widerøe mange ganger.. de har propeller.. hehe!!

det er vel like sikkert som andre fly forsåvid. de trenger mindre plass å lande på så de har mange fordeler..

jeg gir stort sett sutt når vi flyr. sparer puppen til evt skikkelige øreplager.. men det har gått over all forventning hver gang. så mitt tips: bruk sutten, og gi pupp hvis det blir litt trist å være baby p åfly!!

min blir mest urolig på nedstigning. han sovne fort på propellfly..masse dur!!

Skrevet

flydde fra tromsø til sørkjosen med widerøe, å gikk greit d, lillingen sovna på flyplassen, å våkna en time etter vi ankom. ingen registrering av en flytur i det hele tatt fra hannes side..

Skrevet

Pupp e uaktuelt! (Få kun mme) Kan jo håpe ho sovne, men ho e vanvitti nysgjerrig, sovne såvidt når vi kjøre bil.... Men da ligge ho jo nesten i en stol... hmm... jaja, får vel bare få det overstått...

Vi reise m sas, men det e propellfly... Ikkje vet eg koffor, men sikkert fordi det ikkje e så mange som reise den strekningen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...