O.Brumm. Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Jeg var hos legen i går, og han kunne fortelle at jeg er 6+4 uker på vei. Jeg har bare såååå lyst til å fortelle mine foreldre og svigerforeldre i morgen. (skal på kaffe og middag) men er det for tidlig? Hva synes dere?? Skal på ul på sykehuset om 2-3 uker, fordi jeg i mars/april hadde svangerskap uten for livmor. Kanskje jeg bør vente med å fortelle etter det....
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Syns du skal fortelle det jeg... Og om du er redd det ikke går bra, kan det være godt å få den støtten fra familien i stedet for å gå og holde på den hemmeligheten selv.
O.Brumm. Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 Ja det er sant. Takk for støtten... Skal høre med sambo hva han vil, håper han og vil fortelle! Har du fortalt turbotrollet?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Helt enig med Turbotrollet.. jeg ville også fortalt det hvis det var meg det gjaldt
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Jeg fortalte det når jeg var 6 uker på vei til familie og venner:) Er veldig glad for at jeg gjorde det!
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Hehe...jeg er jo ikke gravid ennå Men satser på at denne helga gjør susen! Positiv EL-test i går
O.Brumm. Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2007 Nå blir jeg bare mer og mer sikker på at jeg vil fortelle. Godt med litt posetiv støtte... )
O.Brumm. Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2007 Da krysser eg fingrene for det, og håper at spiren vil sitte denne gangen, Turbotrollet ) Maaaaaaaaaasse baby støv til deg kommer her.%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%...Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå