*dea-medgullskattimagen* Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 har mye verk i høyre side og oppe under brystene, der livmoren stopper. verker ganske mye.. noen andre som har det på samme måte? er ubehagelig, men har forstått at dette er normalt? babyen min ligger med hodet ned og presser med ryggen (eller rumpa) i min høyre side..
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Det er nok det at han/hun ligger der oppe og presser på litt ribben og div... Kjenner masse stikking/verking og div selv oppunder der du forklarer. Så det er nok ganske normalt:) Lykke til....
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 hmmm,jeg har det samme men det er ikke vondt,det kjennes på en måte ut som om når en kroppsdel har sovnet!mn er ganske sikker på at det er livmoren er. så jeg dytter litt på denne jeg,,,,,,
lillefrk Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 kjenner det godt igjen ja! Er i uke 38 nå, men rurndt uke 32 var jeg hos en fysioterapaut som mente at lillegutt godt kunne ha bristet det ene ribbenet. Vet det er vanskelig å puste og sånt, men det har heldigvis gitt seg litt. Er nok bare en veldig sterk krabat du har der inne! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå