Gå til innhold

Ang guttenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Emilian ? Sliter litt med å finne et fint guttenavn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt uvanlig navn, må liksom venne meg litt til det.. men blir finere når jeg har tenkt litt på det =)

Skrevet

Falt ikke for det med det samme, men når man smaker litt på det blir det flott!! Høres litt kongelig ut liksom, uten å bli for pompøst.

Har det samme problemet vi også.

Vet ikke kjønn ennå, har mange fine jentenavn klare, men guttenavna er værre!

Vi har tenkt litt på Storm eller Matteus. Gabriel er også fint! Hva synes dere?

Skrevet

Hei Isadora!

Gabriel er kjempefint!!! Har absolutt kunne tenkt meg Gabriel på min baby, dersom det da blir gutt. Men Pappa'n er slett ikke enig!

Emilian synes jeg også var fint. Synes det er deilig med navn som skiller seg litt ut. Det er slitsomt når 3-4 i samme klasse heter det samme. Selv har jeg en gutt her som skal bli storebror, og han heter Imre. Synes det er nydelig navn på en nydelig gutt! ;0)

Skrevet

Matteus var veldig fint, likte ikke så godt de andre, men det er fordi jeg liker best "myke" navn.

Skrevet

Imre som i Isfolkets Imre?:)

Nydelig navn..

Skrevet

jeg skulle gjærne kalt min kommende sønn for emilian! Synes det er kjempe fint! Men barne faren protestere vilt.... har tenkt på leon eller noah! Men det har veldig mange andre også! Så foreløpig er det patrick! Men matteus er også kjempe fint...

Skrevet

Første gang jeg hører det faktisk - synes det var litt søtt jeg :)

Skrevet

Hei Kruspersilla!

Tja, det var vel egentlig ikke tenkt på Imre fra Isfolket, selv om jeg for mange år siden leste serien. Kanskje det lå i underbevisstheten alikevel? Har sjekket det opp i ettertid, og han var iallefall snill, så da er det greit...

Skrevet

en eksotisk variant av Emil. Veldig feminint og nyskapende.

Skrevet

syntes det ble for søtt jeg da, men smaken er jo forskjellig.... Jeg liker bedre navn som Eirik, Andreas, Henrik....osv...

Skrevet

Digger Ulrik jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...