HMS *endelig mamma* Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 ... og har nesten begynt å telle timer. Er fryktelig nervøs og er nesten frista til å ta en skikkelig klunk med sjanglevann for å roe nervene en smule.. (neida, bare tuller, såklart.. ) Forsøker å drive med noe hele tida for å få tankene litt vekk fra det som skal skje på mandag. Er egentlig ikke overnervøs for selv snittet, men aller mest for om babyen har det bra. I går var det en dame som sa til meg at det ikke spilte noen rolle hva slags kjønn det var, bare babyen var velskapt. Jeg var nær ved å klore ut øynene på dama. Hun mente jo ikke noe galt med det hun sa, stakkar, det er jo bare sånn man sier. Jeg begynte å tenke at javel, hva om den ikke er helt "velskapt", da? Har den ikke rett til verken kjærlighet eller mat, da liksom? Skulle vi bare la den bli igjen på sykehuset, kanskje? FNYS!! Mange rare tanker man får... Ikke så lett å takle alt når nervene sitter utenpå huden. Og jeg må jo innrømme, at jeg, som de fleste andre, tipper jeg, ønsker at babyen skal være frisk og rask. Det er det "enkleste" om man kan si det sånn. Tenk at det bare er et par døgn til vi får se vårt lille mirakel!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Så utrolig spennende... Savnet deg på treff på torsdagen da. Bare gled deg, det er så fantastisk å endelig se den lille....selv om det til tider kan bli litt slitsomt med natte amming og sånn... Så er det verdt det. Jeg kan ikke se meg mett på min lille prins iallefall...syntes han bare er verdens vakreste, mest perfekte lille skatt... Lykke til iallefall, skal tenke masse på deg!!!
Freyja Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Heisann! Lykke masse til på mandag, og jeg er sikker på at lille nurket ditt har det så fint atte..... Gleder meg til vi sees på treff etterhvert og får vist frem knøttene våre!! Skal tenke masse på dere på mandag!! Masse klemmer fra meg og prinsen min
propella Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Lykke til på mandag, HMS! Tenk da er det enda en fra Lillestrøm-treffene som blir mamma :-)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Har ikke fått mde meg at noe er "galt" jeg HMS.. Uff, håper ikke det er noe alvorlig..ble bekymret jeg nå.. Hvorfor blir det ks? Uansett så ønsker jeg deg lykke til i morgen da! Tvi-tvi:)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Kjempe masse lykke til i morgen, alt går nok bra skal du se. Blir nok verdens fineste lille mirakel!!! Er ikke så lenge til de aller fleste av oss møter opp på treff med barnevogn i stede for runde mager. Kos dere i morgen alle tre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå