FuriLaks Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Flere som har det sånn? Sitter og hiver etter pusten, men får ikke pusta langt nok inn. Huff. Skjønner jo at det begynner å bli trangt der inne, *skvise mammas organer*, men dette er skikkelig ekkelt altså. Litt sånn klaustrofobisk, panikkfølelse. Er i uke 36 nå og sååå lei:( KlageKlage. Blæ. Måtte bare få det ut.
*dea-medgullskattimagen* Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 fnis. er i uke 35 nå, og har det på akkurat samme måte som deg. og det er ikke når en står det er verst, det verste er når en sitter eller ligger, en bare ligger og hiver etter pusten, som du sier. ganske ubehagelig.
*littlå* Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Samme her!!! Ikke noe behagelig følels nei..
klar for #2 Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er "bare" 33 uker og har det akkurat sånn jeg og. Satt liksom å håpa det skulle avta fremover, men høres jo ikke sånn ut på dere da. Huff, kan bli noen tunge 7 uker fremover!
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 signerer denne jeg også...å jeg er kun 29 uker...
tuppen og lillemor Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 er 29 uker og er oxo veldig tungpustet til tider, veldig ekkelt.
lillefrk Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 ja og det blir ikke bedre... uke 38, og maksimalt lei. Signerer med glede på denne! Få det ut!
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 ja kjempetungt å puste..særlig om natten..huff
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Åja, det er ikke noe særlig. Av og til presser det så fælt at jeg lurer på om det er noe galt. Men i dag kjøpte jeg noen nye bh'er uten spiler, tenkte jeg kunne prøve. Det funker! Jeg får puste igjen! :-) Det sier kanskje mer om mine gamle bh'er enn selve pusteproblematikken, men dog :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå