Gå til innhold

Er det mange igjen her med termin rundt 10. jan som ikke har født??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du ekke alene...Har termin imorgen 7 januar..enda ikke noe baby :(..

Er utrolig utolmodig..Alle venter på at den lille skal komme.og vil helst se til at hun kommer med engang.men...IKKE noe skjer i kroppen:(.

*snufs*.Kan det ikke bare sette igang.så jeg får litt action;).

Jeg er her... Har ikke født ennå, men hååååper at det skjer i natt! Vet ikke hvorfor, men har lenge hatt en følelse (og kanskje et ønske??) om at vi får ei tulle 07/01/07...! Har liksom "hengt meg opp i" den datoen, så da kan det jo veldig gjerne skje i natt? :o)

Lykke til, januardamer! Snart er vi i mål! Jippi!

Annonse

Jeg er nok også her enda dessverre... hrmf!! er grådig lei nå!!

er 4 dager over!! og vil ha henne ut nåååå!

har prøvd alt det er å prøve

-kjøre i humper

-spise kanel

-sex

-tung middag

-krydret mat

-gå tur

-løpe i trapper

-lakserolje

-nippelstimulering

men funker noe av dette?? nei... fikk noen rier av lakserolja men dem dabba av igjen etter 2 timer! :( huffameg nå er jeg bare sååå fødeklar og vil ikke gå lenger som en sprengt kalkun!!! :-O

har termin 10 januar jeg og, men ingen baby enda... Tror slimproppen gikk i går kv... så da er det kanskje noe på gang snart... Er klar for at gutten vår skal komme nå, begynner å bli litt sliten nå...

Jeg har ul-termin den 18. januar, men min egen termin er den 13. januar, og jeg er her fortsatt... Tror det er mange av oss som føler seg mer enn klare for å få ut babyene snart :o)

Annonse

æææ nei nå asså!

5 dag på overtid!

Huff nå er jeg leeei!

Har ikke et eneste blodspor på papiret og ikke andre tegn på fødsel enn hyppige kynnere som da dabber av etter en stund! :(

ÅÅÅÅ jeg vil ha henne ut nåååå!

Noen som vil komme å hoppe på magen min slik at hun spretter ut????

hehe neida det mener jeg jo ikke da ;) er ikke sååå sprø! :P

Helsa til babyen kommer ALLTID først! ;)

Men gud jeg er leeeeeeei nå!!

Er nok flere som meg her tenker jeg...

huff ikke bare bare dette her nei...

Jeg er her enda. Ikke noe anna enn masrier å se så langt øyet rekker :-(

Gir opp. Blir vel å ende opp med at en vakker natt så ligger han plutselig bare i armene mine fordi jeg har gitt opp å tro på at jeg skal få effektive rier. Synes jeg ser øynene på pappaen da... *ler*

Hei hei...nei du er ikke alene. Jeg har også termin den 10 januar, og begynner å bli ganske lei av å vente. Nå har jeg vært og gått mange turer og vært i mye aktivitet, men synes ingenting hjelper så mye, den kommer nok ikke før den er klar for det. Lykke til uansett...Hvor kommer du fra??

Jeg har termin i morgen den 9 jah, og min egen var lørdag 6. Og jeg er sååå sliten, så jeg håper på at det er i morra det skjer! Eller i natt, føler meg ikke helt i form, er skikkelig uggen, så ser på det som et tegn på at noe snart skjer, men har ikke vært i nærheten av å ha rier enda... tror jeg... aner ikke jeg igrunn, sliter nå på med disse kynner`ne og de er ille nok, men begynner å bli så vandt til dem...

Jeg vil ha ho uuut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...