Gjest Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 I dag er planen min å slappe av mest mulig..Er nemlig så vondt å bevege seg..Puppene er så fryktelig ømme.. Ekkelt å ta på bh, men når den først er på går det grait..men orker ikke kjempe nå...hihi Og så er jeg litt støl etter treningen i går...hihi Tv sofaen here i come!
Lillemy-77 Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Hei McHappy=) DEN avslapningsplanen er jeg definitivt med på! Jeg har fyra i ovnen, og tulla meg opp i sofaen med pledd og kosedress og te og en pose M. Skikkelig lørdag..hehe.. Jeg hadde min første SA nettopp, og restene for ut av kroppen igår kveld/natt, så idag er jeg skikkelig øm og sliten i kroppen. Så tenkte jeg bare bruker dagen kun på å pleie meg selv. Skal prøve igjen etterhvert, må bare komme i form og føle meg litt pigg først. Har du prøvd lenge? hvor er du i syklusen? Klem meg=)
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Huff! Det er ikke noe kjekt! Sender over en stor trøsteklem! Saken er den at min kjære ikke er klar ennå, og jeg kan ikke bruke prevensjon, eneste alt er kondom det vil han ikke. Så da blir det svingen..Har vært uten prev i et år nå, og har ikke "klaffet" ennå.. Men denne syklusen er faktisk første vi har hatt oss rundt el...Men få svømmere da pga svingen... Er på dag 30 nå..ikm fredag.. Klem
Lillemy-77 Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Takk for klemmen=) Men det går overraskende bra faktisk. Har vent meg til tanken, og nå tenker jeg bare framover. Ikm fredag du ja, blir en spennende uke da... hvordan tror du han reagerer dersom du er gravid da? Det kan jo hende han er mer klar enn han tror, når det kommer til stykket. Dag 30, da har du lange sykluser...jeg hadde 25 dager i høst, og håper det holder seg til det nå framover også, men vet ikke om det evt endrer seg etter SA. Vi har kun prøvd siden september. Jeg krysser fingrene for at det går bra for deg da, og ha en finfin dag videre i sofaen
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 ja jeg har lange sykluser har tidligere hatt ned mot 23, men har nå stabilisert seg på 36 ser det ut til og det er egentlig ganske deilig.. for det blir en full mnd uten tr..hihi Håper du og får en fin dag i sofaen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå