Gå til innhold

amming / små brystvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere som har fått barn tidligere. Jeg har et spørsmål angående størrelse på brystvorter og amming. Mine brystvorter er relativt små, selv om de har vokst en del gjennom graviditeten. Vil de bli større etter fødsel og amming kommer i gang? Når jeg ser veninner som ammer har de mye større brystvorter enn meg, så jeg bekymrer meg om størrelsen vil være til hinder for at jeg skal greie å amme mitt nurk. Eller er det noe som ordner seg når babyen begynner å suge?

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg lurer veldig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok helt sikkert det ordner seg, mine brystvorter ble helt annerledes ved fødsel iallefall! Gikk ikke mangen dagene etter babyen var begynt å suge heller før brystvortene nesten såg ut som smokker: )

Skrevet

Jeg har veldig små brystvorter og de går nesten i ett med brystet, og sønnen min fikk problemer med å få tak. Syntes det var kjempevanskelig. Men brystskjold reddet mye for min del så kan anbefale å kjøpe et par brystskjold i str.small og ha i bagen på sykehuset. Hvis du sliter fælt og melken har kommet kan du prøbe det. Da fikk ihvertfall nurket mitt mat:)

Når han ble større klarte han å få tak i brystet igjen.

Men kan hende du får det helt bra til uten altså..lykke til:)

Skrevet

venninna mi slet veldig sist, men da hun kjøpte brystskjold var det plankekjøring.

De påstår på føden at det bør man ikke for det er vanskelig å venne av med, men det har ikke vært no prob med noen av hennes barn.

Jeg kommer til å ha det med på sykehuset.

Skrevet

Takk for tips!

Hva slags brystskjold kan dere anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...