#Glad mamma til2# Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Hadde blødninger natt til i går og har hatt litt menssmerter siden da. Ble sendt på UL i dag og alt stod bra til med den lille! Den lå og sprella som bare det med hodet nedover.Er trolig 6 dager lenger enn jeg trodde,fått ny termin den 17.07.07. Det var virkelig en lettelse å se at alt var bra.Legen bad meg likevel om å ta det litt med ro en stund. Fikk med et UL bilde også 64mm lang var fosteret.
oktoberjentene;) Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Så deilig å se når alt står bra til Å se at de ligger å spreller der inne gjør alt dette så mye mer virkelig
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 åååå...så flott,var det deg jeg snakket med litt el??men fint at alt var bra..=) alviola: alt bra? hva skjer med de to små?trenger ikke svare alså=)
#Glad mamma til2# Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Ja,takker for oppmuntringen din.Det var deilig å se at alt var bra.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 å være - er- var- har VÆRT;-) Glad alt var bra!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Kan jeg spør om en ting ? Var det invendig ul ? Jeg skal på ul om en uke er da full gått 13 uker, men trodde det kom til å være vanelig ul, men plutselig er det så mange som snakker om invendig ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå