Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt besøk av tanta, som ikke var velkommen, men hun forsvant etter kun 3 dager. Synes det var litt vel kort besøk. Er det flere som er vant med slike korte visitter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-5 dager pleier hun å være her, håper hun er på besøk for første og siste gang i år ;)

Skrevet

Ja, det satser jeg på. En liten lynvisitt, bare for å si godt nytt år, og lykke til!:)

Skrevet

Sånn på pilla og den neste mens etter pille slutt hadde 4-5 dager....

Den siste besøket jeg hadde var hun i hele 14 dager på besøk..=o(

Håper det ikke blir sååå lenge neste gang...

Skrevet

14 dager!? Ja,det var lenge å ha besøk. Men om man nettop har sluttet på pilla er det vel ikke så uvanlig med litt rare besøk. Det er iallefall det jeg satser på. Har slitt litt med uregelmessige sykluser siden pilleslutt i juni.

Skrevet

Hehe... Sant nok... Men jeg blødde friskt hver dag men ikke nok til at det "fylte" opp tampongene og ikke for lite til å spotte... Veldig irreterendes var det...

Men regner vel med at jeg er en av de som starter med laaaaaange sykluser og kanskje bli litt mer "normal" etter hvert...

Skrevet

Med piller: fikk besøk på den femte pillefrie dagen. Varte fra 3-5 dager

Uten piller (som nå - min 3. menstruasjon uten piller) Varte fra 4-5 dager ca. Hatt en god del mer vondt i magen enn når jeg gikk på pillen.

Syklus på 32 og 33 dager nå. Funnet el en gang, da på dag 19 med positiv test, så el var vel på dag 21 eller 21.

Er på dag 17 nå, ingen positiv el-test enda. *Leter i spenning*

Skrevet

6 dager som regel, men kan vare 5 og 7 dager også.

Skrevet

5-8 dager her! med noe spotting de siste dagene

Skrevet

4 uker i går!

SLÅ DEN dere!

Grrrrr.....

Men har vært hos lege og gu og fikk pergokur som jeg begynte på i går. Håper den gjør susen...

;o)

Skrevet

Har ikk fått besøk av tanta i år. Regner med at ho kjem neste uke :(

Skrevet

5-7dager her..må si 3 dager hørtes veldig greit ut..hihi

Skrevet

ifjor pleide ho bli værende 3-5 dager, men nu som eg ikke går med pillene mer. Så eg e spent på åssen det blir i år, håper det blir omtrent som igjor...

Skrevet

Har hatt 3 dager nå jeg å, aldri vart så kort før.. egentlig veldig deilig, helt til det plutselig kommer blod på papiret igjen.. men kun på papiret, i ett døgn.. vet ikke helt om det er spotting, da jeg ikke er helt sikker på hva spotting egentlig er...;) men litt undrende er jeg nå ihvertfall..

Skrevet

Rundt 7 dager....mer enn nok:0/

Skrevet

3-4 dager her :-) Men bare 2-3 skikkelige blødningsdager da...

Skrevet

2 dager med mega-smerter- 3 dager med skikkelig blødningsdager og 2 dager med lite blødninger. Totalt 7 dager med tante-grusom-besøk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...