Gå til innhold

Tiden går så saaaaaaaaaaaaakte..


Gjest

Anbefalte innlegg

Herregud, venter så fælt på å komme over de 12 første ukene.. Synes det er en evighet siden jeg ble gravid, og enda er jeg bare 6 uker på vei.. Uff, andre som synes tiden går tregt?? Skal det virkelig være sånn at en dag føles som en hel mnd??...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tiden går endasaktere når man får kontatert å være 2 uker mindre ann anntatt.. åh... jeg trodde jeg var 10+4 etter å hv vært hos legen...men etter ul igår fikk jeg nyuke status.. 8+3.. :( men men. egentlig går tiden veldig fort her,for vi har en på snart 2 år fra før.. og jeg merker at tiden går fortere nå med lille peanøtten i magen enn når vår sønn lå der.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tiden går seeeeent..... jeg gleder meg sånn til å runde tolv uker og gå til legen og sjekke at alt er vel og kunne fortelle det til alle. Men er virker hver dag som et langt år. er 5+0 i dag, har bare visste det en uke, men føles som om jeg har vært gravid et halv år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett om tiden går seint!!!!!!!!!! I dag er jeg 8uker på vei. Bare 4uker igjen til jeg er på den sikre siden.... Men det kommer til å bli 4 laaaaaaaaaaaaaange uker!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg vet ikke hvor langt eg er på vei...enten 6 eller 8...må vente helt til UL i mars for å få vite det=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går treeeeeigt!! Jeg er 5 uker på vei idag, og syns det er en evighet til vi kan fortelle det til venner og familie!! Skal i 50 årsdag til en på jobben i slutten av januar, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre da... Det blir jo servert alkohol..syns det er litt tidlig å fortelle enda, da er jeg jo bare 8 uker på vei, og har lyst å fortelle det til familen først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om tiden går sakte ?????? ja, gjett om !!!!!!!! Er enig med dere !!! er 5uker og 6 dager !!!!!! eneste jeg teller ned til er uke 12 !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Det var "godt" å lese at andre har det sann også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å helle kaldt vann i årene på deg, men tiden som virkelig går sakte er dagene på overtid.

 

Jeg ventet 18 laaange dager på overtid med førstemann og det unner jeg ingen!! (Derfor til deg som fikk "tilbakestilt" termindato; det er en fordel på lang sikt!! Jeg hadde fått for tidlig dato på ultralyd)

 

Men jeg er enig, jeg ville gjerne hoppet lett over 1. trimester, som for min del var det "værste" forrige gang (med unntak av de 18 dagene).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt endig - dagene snegler seg av gårde! Jeg synes også jeg har vært gravid i en evighet, men er bare 5+0 i dag... hehe =) Leste at køttet mitt nå er rundt 2 mm stort... det var ikke mye gitt!

 

Har fortalt det til min beste veninne som jeg vet holder tett, og det hjalp litt i alle fall.... men dette blir laaaang 7 uker ja!

 

Lykke til alle sammen - vi får prøve å holde ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det går så sinnsykt sakte.......dagene er lang, lang, lang!!!!!

Begynner på uke 8 i morgen, ifølge min termin....men det kan jo endres etter UL!

Har ennå ikke vært på kontroll, så d blir jo spennende....kanskje om ett par tre uker regner jeg med!!

Tia går sååååååå sakte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sakte ja.....huff...dette er jo terror...er 5+6 ca og det er en evighet til man kommer til 12 uke...skal på ultralyd på onsdag,så teller jeg ned til først,best å ha noe å se fram til som ikke er så langt unna,hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene snegler seg av gårde ja! Er 7+5 nå (tror jeg), og selv om jeg bare har visst det i to uker, føles det som en hel måned -minst!

 

Skal på UL i morgen, og krysser sånn fingrene for at alt står bra til med den lille. Livredd for SA, og skulle ønske jeg bare kunne skru tiden fram til uke 12, der ting begynner å bli trygt.

 

Kjedelig å ikke kunne si noe til alle venninnene mine og foreldrene mine også. Snakker med de på telefonen hver dag, og pleier ikke ha hemmeligheter! Men de kommer til å bli så glad for sitt første barnebarn, så tør ikke si det før vi er litt lenger på vei, for unner de ikke sorgen dersom noe -gudforby-skulle skje.

 

Krysser fingre og tær for at alt går bra, med oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også tiden har stoppet helt opp. Men det er nok forde jeg skal på tidlig ul på torsdag og gleder/gruere meg. Vi skal på ul forde vi har blitt gravide gjennom AIH forsøk og da er det rutine med tidlig ul. Er 8+5 i dag. Heldigvis kan ikke min termin forandres mer enn max et par dager da vi vet nøyaktig når jeg ble gravid.

Men regner med at dagene går fortere når ul er overstått.

Forhåpentligvis vil kvalmen gi seg litt etterhvert slik at det går ann å begynne å fungere litt normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig, tiden står helt stille.Jeg har nesten ikke symtomer heller så da er det så vanskelig å forholde seg til, er 6+3 i dag.Har vært hos legen på gu så han var enig med min beregning, kunne kjenne at livmoren var litt forstørret. Jeg har mistet i ma før så derfor fikk jeg time så tidlig, men han ville ikke sende meg på tidlig ul for det var ikke noe å gjøre verken fra eller til, men jeg får håre på hjertelyden i uke 10+1 dag. det er egentlig ikke lenge til men det virker som en hel evighet.

Jeg bare håper at alt står bra til der inne. Gleder meg til uke 10, hvis den kommer noen gang da!!!!!

Hallo uke ti, hvor er du??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg sånn også, Men jeg har akkurat begynt på uke 9. Det går så sakte + at jeg ikke har så mange symptomer. Måtte spørre kjæresten om han så fornadringer på meg, og han mente at jeg har begynt å få mage!! Det er jeg sååå glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAAAAAKTE!! Jeg holder på å bli gal, gleder meg til å kjenne liv og kan høre hjertet med baby watcher, da får je glitt ro... 8+1 i dag og de 4 neste ukene blir LAAAANGE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...