Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har to gutter, men synes han yngste virker så tidlig ute med prating og babling? Han var 4 mnd da han begynte å si ba ba og ma ma. Nå er han 9 mnd og sier nei nei nei, la la la, mama, papa, baba, dada, boff og masse annet som er mer eller mindre tilfeldig. Han hermer mye etter mine lyder, og synger med på sitt unike vis når jeg synger. Morsomt:-) Hva babler deres babyer om? :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 sier mamma, babba, bø, hei og masse babbel....
snull Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hun er 8 mnd , og sier pa pa, og maaa maaa....hermer etter meg når jeg sir bø og titttei("didde" )og spiller masse på slurva si Utrolig morsomt
zmzm Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 har en på 10 mnd.han sier:hade,hei,lys,ma ma ma. har bøker der du trykker på en knapp så sier det hade,så han har det der i fra.trudde det var ganske så tidli å prate sånne store ord.
joplaya Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 jenta mi på 8 mnd sier mye boff og hæ..Tror hun mener å si hæ og,.Er så søtt når de babler!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Mamma, pabba, brom (for bil) lalalal, jajaja, ioahblabla da... Babbler i vei og er tidlig ute språklig ja )
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Er forresten 10 mnd nå og enda mer pratsom en før. Forteller lange historier mens han ser på meg med store alvorlige øyne. Jeg nikker og prøver å forstå så godt jeg kan, he he!!
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 HUn babler masse uforstålig, men så sier hun mamma, pappa, tittei, nei og hei også blir mest babling da, hun sitte rå forteller mange gode historier til den rosa hunden sin tror jeg hehe, sitte rå babler mens hun holder den også plutselig ler hun seg i hjel og så fortsetter hun å prate.. Kan sitte sånn i opp til en halv time..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå