Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Fikk veldig lyst på quinny formula da jeg så linken under "rar vogn" her inne. Men den har selvfølgelig gått ut av produksjon. Er det noen som kan anbefale en annen stilig og god vogn?
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Har en så og si ubrukt formula som jeg skal selge! Intressert?? Faregen er cameleon blå, og tenkte å ta 3000inkl frakt for den. Den er brukt maks 5 ganger tilsammen og fremstår som ny!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 ja... kansje det... kan jeg spørre hvorfor du vil selge den? blir litt skeptisk siden den er gått ut av produksjon jeg da..... :-) cameleon blå - hva for slags blåfarge er det? Med bag og sporstdel? er denne vognen så god som alle skal ha det til?
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Det er ikke bag på den, det å evt kjøpes utenom. Du kan bruke dreami som blir brukt på quinny idag med adaptere. Eneste grunnen til at jeg skal selge den er at vi bruker ikke vogn her lenger, og rett etter at vi kjøpte den flytta vi til en liten leilighet hvor jeg ikke hadde plass til den.Ble heller brio sitty trille her da:-(( DEn er en drøm å trille, alu understell, alufelger og sånn.. Kan godt maile deg bilder om du er intresert. Dreamibagen tror jeg koster rundt 1200kr. Bare sportsvogna som jeg har kosta 9999 på simo da jeg kjøpte den..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Hei igjen send meg gjerne noen bilder på mail så kan jeg se litt på det :-) [email protected]
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 dytter på denne jeg, så du ser den igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå