Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har begynt på lekke urin etter fødselen. Lekker fortsatt etter 6mnd,men har blitt bedre.Gjør knipeøvelser hver dag fremdeles. Er det noen som har det samme? Hvor lang tid tar det før det evt blir bra?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Jeg vet ikke, ikke hatt det problemet. Men vet du kan kjøpe slike kuler som kan hjelpe deg å få mere muskler nedentil Så slipper du å knipe knipe knipe
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Lekker ikke urin til vanlig, men merker i blant at når jeg først bestemmer meg for å gå på do for å tisse, så hender det at jeg må "springe" til do for ikke å begynne å tisse før jeg kommer frem (Urge-inkontinens som det heter). Æsj, dårlig til å knipe er jeg også!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Hva skal du gjøre med det?Hvor lenge er det etter fødselen?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Fem måneder siden... Og jeg må vel bare ta meg i nakken og begynne å knipe. Det er jo ikke så alvorlig for min del, det skjer jo bare en sjelden gang. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt det opp med fastlegen din. Sikkert litt flaut, men tross alt er han lege. Jeg tror ikke det er unaturlig det du opplever. Jeg vet i hvert fall at det er viktig å knipe. Det er vel litt ulikt fra person til person (etter hvor stor "skade" man har fått etter fødselen) hvor lang tid det vil ta før man blir bra. Om du snakker med lege så kan du få Tena på blå resept også, det er dyrt å måtte kjøpe sånt selv. Jeg tror egentlig dette er nokså vanlig, så det er rart at du ikke har fått flere svar her inne! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 ikke så ille at det er nødvendig med tena.Heldigvis bare dråper av og til. Likevel nok til at det er plagsomt, ikke spes delikat akkurat. Legen har sagt at det ofte går over av seg selv,men begynner å bli utålmodig her. Håper på flere svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå