Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 For all del gi gröt först Ser jeg har gjort den feil med å forvenne jenta mi til frukt og grönnsaker, og nå i dag da jeg gav gröt for förste gang var det såvidt hun behold noe i munnen:) Ble så at jeg måtte mikse litt frukt med gröten og da gikk det ned,)
BizziBee Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Tror nok dette er individuelt fra barn til barn. Vi har den motsatte erfaringen. Startet med grøt, og nå har vi et svare strev med å venne henne til middag. Har forsøkt "alle" glass og lage egen mat uten at det faller i smak. Så kanskje litt av hvert er en løsning, slik at de venner seg til ulike smaker?
palia Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 jeg prøvde grøt først men hun ville ikke ha det, så da begynte jeg med fruktmos og det elsket hun fra første stund, så da begynte jeg å blande fruktmos med grøt og det gikk ned og etter hvert tok jeg mer og mer grøt og mindre fruktmos. Er sånn jeg har fått henne til å begynne å like middag også, må blande det med fruktmos så etter noen ganger kan jeg droppe den og bare gi middag. så er forskjellig fra baby til baby hva som funker best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå