Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Vi har bestemt oss for denne vognen og lurer litt på å kjøpe brukt, fant denne og syntes vel egentlig det høres ut som ett bra kjøp, men mååå bare høre hva andre syntes? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9104371
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Den koster 3999 helt ny, men uten bilsetet på Barnas Hus, vet ikke hvor mye det setet er verdt jeg. Det er sikkert ikke noe dårlig kjøp, men heller ikke særlig billig syns jeg! Jeg har vognen uten bag og bilsete, kjøpt i fjor sommer, den har eg tenkt å selge for mellom 2000 og 2500 (etter vinteren) bare for å gi deg litt perspektiv på priser.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Vil forøvrig legge til at jeg personlig er VELDIG skeptisk til å kjøpe brukt bilstol!! Da måtte det i tilfelle være av noen jeg kjente godt! Lykke til meg vognkjøp!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Gå inn på www.lillemille.no Det er en Quinny- butikk i Sandnes som selger veldig billige nye Quinny vogner. Vet ikke om prisene står på nettsidene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå