Gå til innhold

Hei, er det noen som vet de hadde sex på eggløsningsdagen, og fikk...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leste på nettet at hvis man hadde sex før eggløsning, så var det store sjanser for å få jente, og på eggløsningsdagen gutt. Dette fordi mannens "jentekromosom" er mer overlevingsdyktige og lever lenger, mens guttekromosomene svømmer raskere, men dør raskere!! Men skal vi tro på det?hehe;) blir spennende å se når man har vært på Ultra!

Kan ikke skjønne at det kan være så svart på hvitt... Hvis det stemmer, kunne jo alle bare velge fritt i kjønn på barnet sitt... Og da hadde det heller ikke vært så mange jenter i familiene, for de fleste som planlegger å bli gravid, har sex ved eggløsning. Men det er sikkert riktig at det gir større sjanse, men det er helt klart ikke alltid det stemmer, tror jeg :o) Hilsen realist og mor til snart 4

• 2 uker senere...

Annonse

Har aldri funnet ut når jeg har EL jeg, så hakke peil egentlig. har en gutt fra før og veit ikke hva jeg får nå. Jeg trur jeg veit når jeg har hatt EL, men ifølge UL stemmer ikke det i det hele tatt gitt.

Har nesten altid syklus på over 30 dager og denne bebin blei vist til på dag 13, litt tidlig ifølge meg selv men for da var det heller ingen sperm der hihi.

men men, tror sjansene er større ja men ikke alltid kan det stemme,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...