Gå til innhold

nattavvenning - del 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

og dette er hva jeg har grudd meg til????

våknet til vanlig tid kl 00.00

han skrek ikke noe, og søkte heller ikke puppen...

jeg har av ren automatikk - bare lagt ham til puppen da, for det er jo da vi legger oss, og har liksom tenkt at da sover han en stund på det.

Men i natt var det ikke noe mas på puppen da.. men det tok en tid før han roet seg - at han ville oppi senga igjen.

bysset nemlig på ham...... så det var litt opp og ned 1 time....

(er vel ikke helt bra det heller... men han var så døsig, hvis han hadde ligget og grått hadde han vel våknet til osv......??)

så sov vi til tre.... da var det vel likens..... kanskje noe mer urolig, og det tok ikke fullt 1 time.

så våknet han kl fem.....

uff.. da ga jeg ham mat... for om jeg hadde stresset en time med å få han til å sovne igjen, hadde det jo blitt morgen.... (storebror våkner 7..)

- skulle jeg ikke gjort det?

så det gikk jo i grunnen ganske bra! ikke noe timeslange stunder med skriking....

og blir det bedre enn dette dag 2 så......????? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har lyst å legge til noe hints & tips, evt kommentar :-D

jeg må jo fortsette dette i natt.... men uff.. han har spist såå dårlig idag.. har ikke villet hatt noe... pupp har han fått da men..

ble litt til kveldsmat, så... får vel håpe det holder???

Skrevet

her kommer fortsettelsen - for de som gidder å lese - var vist ikke så popis igår...

Det gikk vel noenlunde likt, han våknet først ca halv tolv, da var han mer urolig enn igår, men når han roet seg fikk jeg lagt ham igjen og han sov til halv tre? tror jeg det var.

da var han ganske sint da, holdt på en stund før han ble rolig igjen.

Var redd for om han var sulten... men sovnet igjen da, og la ham i senga, meeen så våknet han igjen etter 10 minut..

"åneeei.. eeer han sulten??? skal jeg gi ham????"

men jeg ga ham ikke og han sovnet - og sov igjen til halv syv!

bra det!!!???

i natt da??

hvordan går det da??

og blir det bedre enn dette mon???

blir det en hel natt søvn på meg snart??

lurer på hvordan det blir i natt

Gjest Mamsidaisy
Skrevet

Høres ut som om han er klar for å klare natten selv :-)

Jeg har avvent begge mine rundt 6 mndr. Da trenger de ikke nattmaten lenger, - men vil selvsagt gjerne. Deilig med pupp og varm mamma, vettu..

MEN ikke venn ham til annen service heller når du først er igang. Få ham til å roe seg i sengen uten at du må løfte ham opp, rugge på den osv. osv. Har selv brukt å hysje "shhh det er natten, vi skal sove nå" hver gang de har våknet på natten og etter hvert skjønner de det.

I morges våknet minsten kl 7, men jeg så han var trøtt, så jeg stappet inn sutten og "shhh det er natten", dermed la han seg over på magen, og sovnet igjen. Herrrlig med en liten lur til for mamma og pappa også!

Skrevet

Få ham til å roe seg i sengen uten at du må løfte ham opp, rugge på den osv. osv

*****umulig*****

har alltid blitt tatt opp når han våkner litt.. hmmmmm

da blir det jo skikkelig rabalder skal jeg gjøre det.... snur seg på magen og reiser seg...

men... det er vel sant det du sier.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...