Gjest Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Er i uke 38 og er nå ganske sikker på at jeg har fått urinveisinfeksjon.Tisser blod (spor i do) og det stikker innvendig..sukk.. har hatt dette for ca to mnd siden, og så måtte jeg få det nå igjen på slutten... Er så slitsomt! Andre som har hatt dette så sent i svangerskapet? Lurer på om jeg skal ringe føden eller legevakta,må jo ha medisin.. ?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 har forresten hatt masse vonde kynnere i hele natt.. sukk.. Leste her på BIM at urinveisinfeksjon kunne "trigge" fødselen i gang.. Hjelp =)
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 jo,men ble plutselig litt skummelt.. Er dødstrøtt etter og ha vært våken halve natta.. Burde jeg ringe føden eller legevakta? Må få meg noe medisin før det begynner å svi også.. Urinveisinfeksjon er det verste som finnes når det står på som verst..
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Tror jeg ville ringt ja, om det er urinveisinfeksjon så må man jo ha medisin, er ikke noe spesielt behagelig å gå med akkurat=)
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 ja må ringe de snart.. men har så vonde kynnere nå at jeg lurer på om det er lurest og ringe føden,så kanskje jeg får meg en skikkelig kontroll.
ceso Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 hehe kjenner meg ikke noe spes igjen heller lixom... sukk.. her snakker en som har kronisk urinveisinfeksjon ca 8-9 ganger i året... inkludert da jeg fødte datteren min for 4 år siden... jeg har kuttet ut medisiner for jeg har funnet ut at det gagner ikke meg i lengden uansett, men du trenger det nok siden du har begynt å tisse blod... jeg tar tranebærtabletter hver dag istedet og det har hjelpet meg så mye at jeg kun har det påvist på prøver, men ingen symptomer og da tar jeg ikke medisiner!
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 nå tisser jeg ikke blod lengre.. har ikke svidd når jeg har tisset heller.. kanskje det var sånn tegningsblødning`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå