Gå til innhold

Når det nærmer seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte er en til kontroll?

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

1gang i uka fra 36-37. Litt forskjellig fra sted til sted,oxo hvordan de gjør det etter terminen:)

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle begynne å gå en gang i uka fra forrige gang jeg var, altså fra uke 36, men måtte nok vente to uker før neste time. Etter denne kontrollen vet jeg ikke hvor ofte jeg skal gå, men håper på en gang i uka.

Skrevet

Jeg beg hver 14 dag fra uke 31, var nå i uke 33 skal så i uke 35, jordmor i uke 36, så en gang i uken til min lege.

Skrevet

jeg var til jordmor nå i uke 35. Skal til lege i uke 37, og ikke til jordmor igjen før i uke 39.

Synes det er litt lenge imellom kontrollene nå på slutten, men jordmor sa at dersom det var noen forandringer merket jeg det selv, og måtte da kontakt. Er ikke helt enig i det. Jeg er førstegangs, og aner jo ikke hvordan det skal være eller ikke være...

Skrevet

Hei. Her i byen e det visst enda sjeldnere kontrolla enn de øvrige her. Va på kontroll uke 32 og skal no neste kontroll til uke 36. Deretter e det kontroll hver 14 dag. På disse kontrollan e det valgfritt jormor eller lege (har sjøl valgt å gå bare til jordmor disse siste kontrollan). Etter uke 40 (beregnea fra ultralydtermin) som da blir overtidskontoller skal de taes hver uke, og hos lege ikkje hos jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...