Gå til innhold

gravid på med engang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at de fleste her inne har slitt med å bli gravid, eller finnes det noen her som har blitt gravid med engang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle selvsagt stå: gravid med engang :P

Skrevet

Hadde planlagt i sommer å prøve å bli gravide da. Men det gikk fort jah! men er kjempeglade! Gleder oss...

Skrevet

her bestemte vi oss for å slutte me p-pillene. 4 dager etter kom mensen, og så var eg gravid. Samme som med forrige mann=)

Skrevet

Vi ble gravide på første forsøk, det har vi blitt alle 3 gangene, så ikke alle sliter....! Men synes jo fryktelig synd på de som bruker lang tid, tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til det!

Skrevet

På første forsøk med de tre yngste

Skrevet

2 forsøk her:)

Skrevet

Hei!

Vi får vel bare takke en eller annen over hvor heldige vi har vært. Den første gikk det 5 måneder med etter bruk av p-piller. Alle de tre neste ble unnfanget to uker etter avsluttet prevensjon!! Rakk aldri å få mensen. Etter første og andremann brukte jeg minipiller, mens jeg fram til sist oktober hadde implanon ( pinne i overarmen).

Får nesten dårlig samvittighet når jeg ser hvor mange som har slitt både med å blir gravide, og fullføre svangerskapet.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Sluttet med piller i februar-06, ble gravid med en gang, men mistet i MA. Testet positivt igjen i november. Er nå 11+1 på vei :o)

Skrevet

Dette er min 5. graviditet (2 MA + 2barn), jeg har alltid blitt gravid innen 2 måneder etter at vi har begynt å prøve. Veldig heldig har jeg skjønt!!

Skrevet

Vi var veldig heldig å ble gravid på 1.forsøk!!!:) Samme med barn nr.1!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...