Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Er det slik at de fleste her inne har slitt med å bli gravid, eller finnes det noen her som har blitt gravid med engang?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Skulle selvsagt stå: gravid med engang
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hadde planlagt i sommer å prøve å bli gravide da. Men det gikk fort jah! men er kjempeglade! Gleder oss...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 her bestemte vi oss for å slutte me p-pillene. 4 dager etter kom mensen, og så var eg gravid. Samme som med forrige mann=)
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Vi ble gravide på første forsøk, det har vi blitt alle 3 gangene, så ikke alle sliter....! Men synes jo fryktelig synd på de som bruker lang tid, tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til det!
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Hei! Vi får vel bare takke en eller annen over hvor heldige vi har vært. Den første gikk det 5 måneder med etter bruk av p-piller. Alle de tre neste ble unnfanget to uker etter avsluttet prevensjon!! Rakk aldri å få mensen. Etter første og andremann brukte jeg minipiller, mens jeg fram til sist oktober hadde implanon ( pinne i overarmen). Får nesten dårlig samvittighet når jeg ser hvor mange som har slitt både med å blir gravide, og fullføre svangerskapet. Lykke til alle sammen!
Alba44 Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Sluttet med piller i februar-06, ble gravid med en gang, men mistet i MA. Testet positivt igjen i november. Er nå 11+1 på vei )
Røverdatteren Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Dette er min 5. graviditet (2 MA + 2barn), jeg har alltid blitt gravid innen 2 måneder etter at vi har begynt å prøve. Veldig heldig har jeg skjønt!!
HW & MW + nr3 Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 Vi var veldig heldig å ble gravid på 1.forsøk!!! Samme med barn nr.1!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå