Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en f%##¤ j#¤% eks som tar liv åv meg snart eller rettere sagt jeg tar liv av..når jeg ble gravid så dompet han meg fordi han ikke ville ha barn selv om vi pratet om å få barn..jada!han har ikke ville hatt noe spes kontakt med sønnen si han ble født,han drikker hver helg og i ukedagene,ikke alle men noen,har en kjærest på 15 år(sier jo bare litt det da..)jeg og mora hans avtaler når sønnen vår skal på besøk siden pappan bor hjemme enda,når sønnen kommer på b stikker pappan av og kommer ik til bake før sønnen gar dratt.MEN alikavel har han ordnet med advokat og mekling og hele pakka!ka i f... ska man gjøre med sånn f...pakk som han??hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mekling og alt kommer nok til å bli litt tøft men skaff deg så mye "beviser" som mulig og så mange allierte du kan før meglingen så skal vi nok se hvem som vinner ja;)

Sånne mannfolk skulle fått smake den sløøøøøøøøve kjøkkensaksen min:p

Skrevet

han har tenkt til å flytte hjemmefra nå i februar og da sa han at han skulle ha sønnen alene,han fikk velge mellom oppsikt av barneverne eller la mora hans ha ungen når sønnen hans skulle på besøk sist gang vi var på mekling.men han er så jævelsk falsk!han lyver til megleren at han bor i ei leiliget når han egntli bor hjemme hos mora og faren og at han aldri drikker.han høres ut som den orntli karn når vi er hos megleren.har prata m mora hans og hu sier at hu nekter pappan å ha sønnen alene når han fytter for han er ik egna til å ta vare på et barn,har heldivis henne på mi side.

Skrevet

Sånne menn er gjerne falske i slike sammenhenger. Det er jo sånn de oppnår ting de vil ha.

Men ord mot ord vil ikke gavne deg noe heller. Han kan sitte der og både se ut som og oppføre seg som en engel, det hjelper ikke dersom du har konkret informasjon om hva han gjør, når han gjør det osv. Og dersom du i tillegg kan stille med karaktervitner feks (dersom dette skulle ende i retten) så vil jo ditt beste kort være hans mor som negativt karaktervitne!

Det ordner seg nok for deg. Bakdelen er at faren kan ikke nektes samvær med barnet dersom det ikke finnes fare for liv og helse eller slike ting inne i bildet. Og det høres det jo ikke ut som det gjør da. Det er på den ene siden bra men på den andre siden dårlig...

Det skal mye til å nekte faren samværsrett....

Skrevet

så lenge mora hans kan ha ansvare når gutten er på besøk så er jeg fornøyd,trur egentli at pappan kommer til å gi seg til slutt,det var vel et forsøk på at det skulle se ut at han brydde seg,han vil ik at folk ska vite hvordan han egentli er.ha hørt at han har sagt til noen folk(bor i liten by,så her ryktes det fort)at det var så synn i han for han hadde aldri fått sett sønnen sin for jeg var så syk i hode at jeg nektet han..hmm.en smule syk i hode selv karnsje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...