Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Eller GOD MORGEN hvis du leser det lørdag ;-) Alt bra med dere, planer for helgen? I morgen begynner jeg å trene igjen, må starte nå ellers går det riktig ille ..hihi...Har SÅNN sug på sjokolade, jeg bare skylder på amming, mens A sier jeg alltid har vært sånn..hvem jeg...hmm..det kan jeg ikke huske??? Ellers får jeg forsatt akkupunktur for melkeproduksjon, det hjelper også på energinivået, får masse energi av det !! bra bonus det.. Ha en super dag så snakkes vi etterhvert =0)=0)
Herkules Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Hei på deg Oktobermamma ikke meningen å snike meg inn på andres tråder altså men fikk så lyst til si en ting når jeg plutselig så deg her inne! Jeg er ganske sikker jeg møtte mannen din her en gang i november. om det er han så snakket jeg egentlig med kolegaen hans som jeg kjenner og så fikk jeg signatur på en kopi av mannen din siden jeg ikke kan bevitne mine egne papirer. Det var kolegaen hans K som sa at han nettopp hadde blitt pappa og at kona jobbet i samme bransje så da tenkte jeg på det med engang.
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hei Herkules! JA det er han, hihi verden er ikke stor ! Hvordan kjenner du K ?? Du har ikke tilfeldigvis gått i samme klasse, for da har vi det også ;-) Ellers alt bra med dere ?
Herkules Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Ja stemmer det han fortalte jo at du hadde gått i klassen min(vår) At jeg ikke tenkte på det. Han jobbet hos oss en periode også Ellers er vel alt bra O. har hatt etpar dager har hvor han har skreket voldsomt og det er jeg ikke vant til så jeg blir litt frynsete. Dagen i dag har vært bra men jeg har latt det være på hans premisser. Bært han i sjal for å få han til å sove. for å slippe at han blir hysterisk og ikke får sove Enn dere da?
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Hei igjen! S har også hatt to skrikedager nå.... Litt frusterende..disse små kroppene kan jo ikke si ifra på annen måte enn å gråte..Tror hun har økedøgn nå, så puppen er ute hele tiden ;-) Sånt sjal skal jeg også kjøpe, ser utrolig praktisk ut! Hmmm...da gikk du i klasse min ...så hvem er du ?? hihi blir nysjerrig jeg. Klassen var jo stor da...Jeg hadde min lille lesegruppe på 5-6 stk. som jeg holdt sammen med, vi har forresten veldig god kontakt i dag også, artig ! Kjente egentlig ikke så veldig mange utenom, småsnakket litt her og der da..Det var kanskje det samme med deg ?
Herkules Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 hei Siden jeg begynte i klassen i 2. kl og hadde studert i 3 år før så var jeg litt usosial det året. Så det er sikkert ikke lett å huske meg:) stakar gutten min det et ett eller annet som plager han sjal er redningen i disse dager. bedre å bære å få en utvilt gutt enn å ha han hengene iarmene eller urornøyd på gulvet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå