Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 jeg er så i tvil hvem jeg skal ha.. og hun som har stilt opp for meg har bare vært hun som er fadder til første mann... blir det veldig dumt å ha ho samme til begge ungene mine? hva mener dere?
bivi Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Det er det det du som bestemmer!! Har du lyst til å ha samme fadder har du det!
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Nei, syns det er fint e=) du velger de du stoler på og som du vet stiller opp. 2av de fadderne vi hadde til nr 1 skal vi ha til nr2, så det er ikke dumt=)
godiva med 3 gull Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 skal også bruke en av fadderene om igjen nå når jente nr 2 kommer. Man (hvertfall jeg) bruker de jeg føler kan bidra med noe i forhold til barnet. Ikke barnevakt og sånn, men om noe skulle hende meg og pappan er det viktig å ha noen oppegående til å "overta".
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Syns det er helt logisk å ha de samme fadderne jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå