Gå til innhold

Tror kanskje ikke jeg har fått EL på min siste Pergo-kur. Eller?? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke EL på enkel kur, men på dobbel kur har jeg fått EL to (begge) ganger, på dag 22 og 23. Har ikke tatt EL-tester hver dag denne syklusen, da postgangen (billigtester) var litt treg i jula, men testene var så godt som negative rundt dag 20. Har hatt mye mindre bivirkninger og smerter i magen denne kuren enn de to forrige, og EL-testene har de siste dagene vært halvveis positive, men ikke veldig sterke (men sterkere enn helt negative). Har hatt litt menssmerter og utflod (EL-slim?) de siste par dagene. Problemet er bare at jeg er på dag 26 i dag. Kan det være sannsynlig at jeg får EL nå? Så sent i syklusen? Har det noe å si for muligheten til å bli befruktet? Vet ikke helt hva jeg skal tro...

Noen som har opplevd å få EL på veldig varierende tidspunkt for hver kur? (Jeg hadde veldig sjelden syklus før jeg startet på Pergo.)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk senere el for hver pergo-kur jeg gikk på. Opplevde også at billigtestene ikke var helt til å stole på, så jeg brukte digital cb, den gir iallefall klart svar..

Godt mulig at du har el nå. Hopp isenga ;) Ingenting å tape på d iallefall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...