Gå til innhold

Bør jeg bekymre meg?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slurvet med kondomen, 8 dager over ikm nå...:/ testet meg for fem dager siden, negativ... Bør jeg bekymre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja... hehe;P tulla..

kan hend det blir forsinka om du bekymra dæ,det har skjedd me mæ fleire ganga!!

Skrevet

Puh, er veldig klar over det, men ikke lett å la være!! Hvis den ikke kommer i helga så får jeg teste meg igjen på mandag. Men siden jeg testet negativt over ikm, så er jeg vel neppe gravid??

Skrevet

Kan jo prøve å berolige deg litt da. Jeg var nesten 8 uker forsinka med mensen før jeg fikk bekreftet 100% at jeg ikke var gravid.

Testa negativt med hjemmetestene, å jeg skjønte ingenting for mensen kom jo aldri å den pleide alltid å komme til riktig tid.

Men fordi jeg var så redd for å være gravid så ville ikke mensen komme.

Tegnene på graviditet var akkurat de samme som forrigang så var bombesikker på at jeg var gravid. Men så kom jeg på legevakta med store magesmerter å fikk da vite at jeg hadde UVI. Å de skjekket meg for graviditet å utelukket det med 100%.

Gjett hvem som fikk mensen på vei hjem fra legevakta da???? hehe da slappa kroppen min av å mensen kom. 8 uker forsinka!!!

Hehe så det kan godt hende kroppen din spiller deg et puss :)

Skrevet

Takk, det var godt å høre!

Er ikke fullstednig krise om jeg har spire i magen, men jeg ser helst at det ikke er noen der inne... pleier ikke våre sååå forsinket heller. En dag her og en dag der, men 8? Det skjer ikke...:/

Skrevet

Det skulle ha slått ut nå ja. Når jeg var gravid så testa jeg 4 dager over IKM å den slo ut med engang urinen traff liksom. Men ta en ny test over helga å vis den også er neg å mensen fortsatt er borte så gå til legen. Ved noen graviditeter så vises ikke hsg på urinen men i bloden(veldig sjeldent da men har lest om tilfeller)

Skrevet

Okei, takk skal du ha for råd og trøst midt i natta. Hvis ikke mensen er her til mandag, så tisser jeg på en pinne en gang til!!

Snill du Charlie21, alltid hatt sansen for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...