mamma til tre søte små:o) Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 er det mulig at jeg kan være gravid igjen???? Har en datter på snart 4 mnd og fullammer henne også om natten,har brukt kondom men den ha det gått hull på en gang. Har noen symtomer F.eks veldig trett og har lagt på meg rundt magen(Har fått mage tidlig de andre gangene også) men har skylt på jula.Har vært litt små kvalm inni mellom men i kveld har jeg vært kvalm hele tiden. Hva er sjangsen for at jeg er gravid? Å nei nå er jeg nesten sikker på jeg er gravid, mannen min kommer til å tilte stakkar...
mamma til tre søte små:o) Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2007 Nei da er sikkert ikke det da fikk bare litt panikk nå;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Ta en test så du får vite! Man KAN bli gravid selv om man ammer og det skal jo bare en sprukket kondom til for å si det sånn... men ta en test, så slipper du å leve i angst og uvitenhet.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Har tenkt på det samme, bruker ingen prevansjon, men fullammer! Gubben var "uheldig" en gang :-/ Vært veeeeldig trøtt de siste dagene! Vet ikke om jeg tør ta en test
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Det sies at fullamming er prevansjon. Men du kan lett bli gravid igjen uansett. Ser man på hvor godt dette liksom hjalp før i tiden så er ikke den prev. til å stole på iallefall. Å siden kondomen har sprukket så har jeg gått å sjekket meg hvis jeg var deg. Lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Jeg tror ikke jeg ville tatt sjansen på fullamming som prev... det er ikke sikkert! Om dere ikke vil ha to tette, bør der begynne å bruke noe mer enn puppene (he he, dårlig humor). Alle med tette søsken er vel godt nok bevis på at man kan bli raskt gravid igjen...
Prins&Prinsessa Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Fullamming er værtfall ikke prevensjon å stole på. Vi er 6søsken. Min mor ammet oss alle på fulltid til vi var 6måneder, da fikk vi litt grøt. Men jeg har en søster på 13,en på 14,en på 15, en bror på 17 og er selv 19 og elste er 26. Men min mor har jo ammet og vært gravid. Har så og si bare byttet unge. Og hun har ikke planlagt noen av oss egentlig! Og da hun hadde fått min søster på 15 ville de egentlig ikke ha flere barn...så kondomen kan sprekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå