Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 men vet at jeg ikke får det til... Jeg har ikke sovet noe særlig i det siste nei, til tross for at jeg er stuptrøtt hele tiden. Men en gang jeg treffer puta i senga begynner beina å klø - bekkenet er så vondt at jeg bare kan ligge på ene siden, men den siden vil visst ikke lillegull at jeg skal ligge på, for med en gang jeg legger meg slik blir det baluba i magen.... :-/ Det er da utrolig hva men skal plages med .-) hihi - orker nesten ikke prøve å sove lengre, men må vel gjøre et tappert forsøk i dag og - har jo tross alt en 2 åring som trenger mammaen sin i våken tilstand, og ikke i koma... :-) Noen tips som kan gjøre det lettere å sove - kan liksom ikke ta en cognac heller for å sovne lettere hihihihihi ;-)
vimsa 79 Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 har du prøvd å sove på sofaen med beina litt høyt?. det må eg gjøre når beina klør for mye og jumior ikke vil at jeg skal ligge
ceso Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 jeg står opp jeg da og tar meg en runde rundt. drikker litt melk og ser evt på tv mens jeg sakte åler meg i liggende stilling. i mitt lille gravide hormon-hode tror jeg nemlig at jeg lurer nurket ved å late som jeg ikke legger meg, men blir sittende... om det er jeg eller nurket som er lettlurt gjenstår og se, menjeg sovner ihvertfall... hehe
Mamman til to herlige gutter Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 signerer på denne jeg..får ikke sove jge heller, bare vondt, krampe, kynnere, bekkenplager, klarer ikke å snu meg, når eg først har sovnet så våkner eg av at eg snur meg, og dt er ikke akkurat noe behagelig nei... klage klage... blir ikke annet enn klaging på slutten føler jeg... snart ferdig heldigvis, får trøste meg med det...
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Jeg også vil sove, har så vondt i bekkenet etter å ha ligget noen timer at jeg snur meg hele tiden i løpet av natten, og det begynner å bli slitsomt!!! Gleder meg til jeg kan få sove på magen igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå