Gå til innhold

Hei fra popkind:


popkind

Anbefalte innlegg

Hallo slle sammen:

har hatt en strevsom start med lille Aurora - kommer med mer info om fødsel og andre ting...., men nå skal jeg være mere sammen med dere igjen... Snakk om å få livet snudd på hode... noen som kjenner seg igjen??

 

Stor klem så lenge....

 

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh korr bra at du e her igjenn...

Blei skikkeli bekymra førr dæ!!!

 

Stor klem tell dæ og Aurora...

 

Fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, ikke meningen å gjøre noen bekymret, men har som sagt vært en omveltning...... Alt er bare bra altså.... Gleder meg til å skravle mere med dere godinger igjen.....

 

koooooos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh det glæde æ mæ tell åsså!!! Godt å høre at alt e bra!!!

Du får ha ei strålanes go natt, så snakkes vi når du blir klar førr det!!!

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og god natt til deg og lille tulla di også... sorry, men fikk ikke svart deg på msn ista, trodde jeg var frakoblet!! hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto jo at du va borte da, måtte bare skrive inn å gratulere!!! Tenkte kanskje det va sønnen din som va der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Godt å se deg igjen!!! :-) Livet snudd på hodet ja.......... DET kan man trygt si!!

 

Nå skal jeg fortsette å trøste Hanna som har holdt på siden 22.30......... Hvor lang tid tar det før antibiotika går ut av kroppen?????? Stakars lita.

 

Natta til de som får noen timers søvn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Popkind, så godt det var å se deg igjen her inne! Var begynt å bli bekymret for forsvinningen din, men regnet vel egentlig med at du har hendene fulle. Det har jeg forsåvidt her også, men nå har vi fått hodet over vannet og begynner å få roen på tingene...

 

Stor klem til deg og bitteliten! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg her igjen :-) og, jupp- kjenner meg igjen i å få livet snudd på hodet ja!!!

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær bynnt vi verkeli å attlett på kor du va bidd a... det e fortsatt melde plikt veit du ;D Har full førståelse førr at du har det travelt... e myye travlere som to barns mor har æ mærka i allefall....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme sier jeg! livet har vært snudd på hodet, men begynner roe seg nå..heldigvis!!!

var moro å treffe deg på sykehuset forresten ;) var ikke langt mellom fødslene våre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...