Anita65 Skrevet 5. januar 2007 #1 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg skal føde der. Men mine forrige tre fødsler skjedde på gamle føden.. Så den nye føden er helt ny for meg, men har hørt bare fint om den. Må være supert å få enerom bl.a. Men har sett at noen skriver at de skal føde på St. Olavs, øst.Hva betyr det, er det flere avdelinger, eller ? Har ikke hatt omvisning, trodde at jeg klarte meg uten det ?Noen som vet mer ??.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 6. januar 2007 #2 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er flere avd ja.. Har vel noe med hvor ibyen du bor.. Jeg bor i Trondheim sør, og skal på føde vest.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita65 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. januar 2007 Men hvordan vet du hvor du skal ? Får man brev om det, eller er det faste plasser alt etter hvor du bor ? Jeg bor også sør for Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stemar Skrevet 6. januar 2007 #4 Del Skrevet 6. januar 2007 Tror ikke du får noe brev, du blir vel bare plassert på aktuell avdeling når du kommer inn. Her står det om de to fødeavdelingene og geografisk fordelingen på de: http://www.stolav.no/StOlav/Virksomhet/Behandling/Kvinneklinikken/Enheter/Fode/enheter/forlosningsposten/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå