første-27 Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg syns det er så vanskelig med alt som skal kjøpes inn. Nå kan jeg snart ikke utsette shoppingen lenger. Det finnes jo så mange varianter av dyne, hva anbefales? og hvor stor skal de være, man trenger kanskje en liten til vognen og en litt større til sprinkelsengen...?? Takker for gode råd:-)
rødhette* Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Dyne til kurv/vugge/vogn er 65x80 cm. Sprinkelseng-dyne er 80x100 cm. Hva som foretrekkes av dun eller fiberdyne, er en smakssak. Dundynene som lages i dag er bedre enn de som ble laget før i tiden, men det er likevel mange som sverger til fiberdyner i frykt for allergi. Jeg må innrømme jeg er en av dem. Sjekk iallfall at du lett kan vaske dynen i maskin uten problem, det er en stor fordel
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 babydyne, 60x80 tror e de er om e ikke tar feil. Har en vanlig dyne til vogna og en thermodyne til senga. Du får som oftest det du betaler for for å si det slik=)
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 har forresten bare brukt den minste dyna til begge deler, syns den 80x100 (barnedyna)blir litt stort når de er så små
Fisk med CV Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Norges astma og allergiforbund anbefaler dundyner. Har kjøpt en 60x80 til vogna og 80x100 til senga, hvis jeg ikke husker helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå