Gå til innhold

Hva er bra og hva er dårlig i paraplytriller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null peiling på hva som er bra av de!

Har sett en som heter maclaren -Tror det skrivest sånn. Den likte jeg ikke så godt utseende på.. Er det noen som kan anbefale noe? Hva er bra og hva er dårlig? Må være en slags paraplytrille (ikke en vogn som bare blir flat sammenlagt)

Må ha en god sovestilling.

Har sett en jeg syntes såg fin ut på www.herqules.se som heter herqules rally. Kun sett den på bilde..noen som har prøvd den?

Superglad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Peg Perego Pliko P3. Den skal vi ha. Topp paraplytrill med full liggestilling. Mye lunere enn Maclaren. Dyr.

Skrevet

Jeg kjøpte nylig en Carena trille . Er veldig godt fornøyd med den. Jeg satte visse krav til trillen jeg ville ha : den måtte ikke være veldig dyr, ryggen måtte kunne legges helt ned og den måtte være lun i vind/regn. og den måtte ha bøyle foran som kunne tas av.

Det fulgte også regntrekk med (samme farger som vognen). Der er også svinghjul foran på vognen , men de kan låses så det er jo også greit synes jeg . Dette er en -06 modell og koster 1000 ny (jeg kjøpte den brukt for 450 kr og den ser helt ny og ubrukt ut. Tror den var brukt kun et par ganger og skulle selges pga flytting)

Skrevet

Jeg anbefaler teutonia solana. Dette er en fantastisk reisetrille som er både liten og lett. Den koster rundt 2000 ny men det er verdt hver eneste krone :)

Skrevet

Hvis det ikke behøver å være en paraplytrille vil jeg anbefale Emmaljunga Scooter. Den er vi veldig fornøyd med!

Skrevet

I 2002 kjøpte jeg en paraplytrille på Rudo. Den har kalesje, reg bart fotbrett, kan låse framhjula og nedfellbar rygg.Og litt større hjul enn vanlige paraplytriller!!! Ga 498kr for den da..og den ahr virkelig gjort nytta si på nesten 3 unger. Både sommer og vinter. Men i høst ble den stjålet da vi var i sverige (snufs) fant den igjen men da var den i tusen biter...så det trenger itte koste mye for å være bra...

Tror de har noe lignende på Rudo nå også men ett annet navn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...