mommy77 Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Kan du spå meg?? Lagt inn ett innlegg lengre ned,men skjønner at dere ikke har tid og orker se på alle når vi ikke hendvender oss til dere personlig... Ble spådd gravid i mai 2007 på bim,får du opp det?? Kjønn,går svangerskap bra og frisk unge? Kan du se hvor mange vi får totalt? Blir økonomien vår like bra i neste permisjonsperiode? Tusen takk for at du tar deg tid=) Klem
nattinatt Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Hallo Om ikkje mai,så i sommer,rundt juni/juli. Ser ut som at det blir ei jente,og både svangerskap,og fødsel går fint.Kan sjå ut som at dere får like mange som eg har,,,fem stykker..Og ja,det ser ut at det økonomisk blir like bra som sist.Klem til deg
mommy77 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2007 God morgen=) Tusen takk for at du tok deg tid! Nå ble jeg kjempe GLAD,nå skal jeg slutte å "mase"! Mista mi første spire i august 2005,er så redd for at det skal skje igjen... Men nå skal jeg slappe av og nyte tiden med min 3mnd nydelige baby=) Selv hadde jeg "planlagt" nr 2 til i juli,men brukte litt tid på å bli gravid sist så vet det er litt vanskelig å planlegge... 5stk ja,planen var i utgangspunktet 2,men som jeg allerede savner magen så kan det nok hende det blir fler allikevel=)... Ha en strålende fin dag og takk for at du har gjort min til en kjempe fin en!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå