Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Del Skrevet 5. januar 2007 Så på et innlegg her at får man barn på den "rette" sia av året fikk man masse i støtte, men fikk man barn på den "gale" siden av året kunne man ende opp med svært lite, hva mente hun med det? Er selv lærling som er i et stabilt forhold, og vi har begynt å tenke på barn. Men jeg prøver å finne ut når det lønner seg å få denne babyen, er det midt i lærlingetiden eller når jeg bare har et halvt år igjen? Har nå 2,5 år igjen. Har etter mye tenking funnet ut at det er best å bli gravid i lærlingetiden slik at jeg har en jobb å gå tilbake til etter permisjonen, blir jeg gravid helt på slutten så er det jo ikke sikkert at bedriften vil ansette meg og det er jo veldig dumt da.... Er det noen her som har noen erfaringer rundt dette med graviditet og lærlingetid som har lyst til å fortelle meg litt om det? Vil nemlig undersøke mest mulig før jeg bestemmer meg for å bli gravid... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7664903-gravid-under-l%C3%A6rlingetiden/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå