Gå til innhold

Liker "alle" Voksi,

Anbefalte innlegg

Skrevet

posen best?

Bare virker slik her eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Vet du hva, e har ingen formeninger med voksiposen. Til sønnen min brukte e tepper som han lå på, thermodyne og teppe over der=) syns det blei så dyrt med voksiposen.. Har funka kjempe bra så langt, og nå er han 2=)

Skrevet

Vi har ikke kjøpt voksiposen. Jeg har ingen erfaring med den, men syntes den virka så tungvint... Så vi har valgt en annen type pose istedet :)

Men hører at de som har voksiposen er kjempefornøyd. Tror de fleste blir fornøyd med de velger, om det er voksi, lammeskinn, dun eller noe annet :)

Skrevet

Har voksi posen og er veldig fornøyd.....

Brukte ikke voksi til de 2 første ;o)

Skrevet

Synes voksiposen er fryktelig tungvin.. Har kjøpt dunpose med "pus" i bunnen. veldig fornøyd med den, husker jo såklart ikke hva den heter, men "pusen" inni er formet som en bamse.. kanskje noen vet hvilken jeg mener..

Skrevet

Høres ut som Odenwalder..?? Jeg har blitt anbefalt den hos flere forskjellige barneutstyrsforhandlere, og alle sier de selger mindre og mindre voksi.. Selv kommer vi til å vente til høsten med kjøpet, men hadde jeg skulle kjøpt nå før poden kommer, hadde jeg nok gått for den.

Skrevet

du mener den ene odenwälder posen...

jeg har selv kjøpt odenwälder lammy xl. ikke den du prater om.. :)

Skrevet

Jeg hadde voksipose til forrigemann, og skal kjøpe meg ny til denne, voksi er den beste syns jeg. Ikke bare i vogna, men du kan bruke den til så mye og så lenge.

Skrevet

Jeg har en voksipose som jeg brukte til min første, men jeg har valgt denne gangen å kjøpe lammeskinnspose pga av at han blir født i februar. Den er også mindre "klønete" å ha i bagvogna. Voksiposen kan jeg bruke senere. Føler at når de er så små "drukner" de litt i voksiposen...

Jobber i bhg og har baset mye med forskjellige poser. Voksiposen er grei å bruke når barnet blir større og veldig pratisk, men det er et barn på avdelingen som har lammeskinn, og den posen forguder alle på avdellingen inkl. barnet selv som sovner før den blir lagt ordentlig ned i vogna!

Det er min mening om posene...

Skrevet

Noen som har erfaring med voksi aktiv 0-3? tenker på å kjøpe den istedet for vanlig voksi

Skrevet

Jeg synst Voksiposer virker veldig stor og "klønete" for å si det sånn, tror heller ikke at vi hadde fått plass til den i vogna vår, ville ivertfall blitt veldig trangt (har kombivogn).

Vi valgte å kjøpe en dunpose (Teutonia sin tror jeg det var). virket veldig god. Hadde lyst på lammeskinn, men prisen var en litt annet for å si det sånn, så siden vi ikke har så kalde vintrer her på vestlandet (faktisk ikke vinter i det hele tatt i år) så valgte vi dunposen.

Skrevet

Jeg skal nok ikke ha voksi, det er litt mye tråder og styr for min del. Tror nok jeg finner meg en annen type, men vet ikke hva enda.

Skrevet

Jeg har rett og slett kjøpt en emmaljunga vognpose jeg.. og lammeskinn.. Voksiposen ble litt for mye for min del=)

Skrevet

Jeg har voksi 0-6, er fornøyd med den, men hadde aldri kjøpt den hvis vi ikke hadde flytta til Svalbard. Hjemme (rogaland) har jeg hatt simo flece pose (ganske tykk), brukte den på de 2 andre, hvis det var veldig kaldt, tok jeg bare en dyne over.

Skrevet

jeg liker ikke den, hadde en før men solgte den, til størstemann erjeg fornøyd med odenwalder xl, og til den nyfødte starter jeg med teutonias lammeskinnspose.

Skrevet

Jeg ville egentlig ha den odenwader posen eller hva den heter.. ( med bamsen inne i.. ) koster ca 2000 kroner.. men når svigerinna mi hadde en voksi pose jeg kunne få som er like fin som ny.. og fargen var fin.. så "måtte" jeg liksom gjøre det syns jeg.. syns egentlig voksi posen virker ålreit ;)

Skrevet

Har brukt Voksiposen til 5 unger nå og syns den har vært helt fantastisk,- året rundt. (Har både sommer og vinterdyne til den.) Vi har hatt forholdsvis liten kombivogn, men syns ikke det har blitt trangt likevel. Dessuten er den flott i pulk, også etterhvert som ungene blir større.

Gav den imidlertid bort etter nr5 (kjøpte nytt trekk til nr4 så den så ennå ut som ny) og nå bor jeg i California, så nå må jeg vel klare meg uten??????!

Skrevet

Ja, synest den er fantastisk!

Skrevet

Jeg har kjøpt en pose som ligner veldig på voksi, men den har glidelås. Lånte en voksipose sist, og de snorene irriterte vettet av meg. Denne ser kjekkere ut.

Skrevet

Vi har lammeskinnspose og voksi, men når snuppa var baby og vi brukte kombivogna likte jeg best lammeskinnsposen. Vart veldig trengt med voksien synest jeg. men når hun vart eldre var voksien god og ha, spes når hun sov i vogna og er super i pulken.

Så kommer nok til og bruke lammeskinnsposen nå i starten til babyen og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...