mamma til tre søte små:o) Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Glemmer det rett som det er jeg og har litt dårlig samvittighet:(
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Nja, han får tran eller d-vitamindråper hver kveld. Det kommer an på formen hans om det blir tran eller ikke, er han i "gulpeform" (he he) får han dråper istedet. Men skal være flinkere til å gi tran mer:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Glemmer det nok noen dager :-( Her får han dråper! Kanskje jeg skulle begynne gi tran nå, meeeen han kan ikke fordra det :-/
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg også har vært littegranne sløv med det, men han får leverpostei titt og ofte da. Skal begynne å bli flinkere. Men min er ikke så gla i tran akkurat så jeg må vel gi d vitamin dråper.
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Nei!! Jeg glemmer det hele tiden. Hun fikk for et par dager siden, men før det tror jeg ikke hun har fått siden før jul.
kine Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 oi det er leeenge siden han fikk gitt, kutta ut tran pga han gulper så sykt mye, men glemmer dråpene hele tida... men nå fikk ikke jeg verken tran el dråper og jeg blei helt ok så hehe men ja burde vært flinkere
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Jeg gir hver dag. Ikke glemt 1 dag. Har selv hatt så god erfaring med tran tar det selv hver dag.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Jeg gir i flaske, tulla er så vant til smaken så det har hun gjort siden hun var 2 måneder. Den første måneden(tulla 1 måned) ga jeg med sprøyte halvparten gikk ut igen mange klær gikk i søpla. Men nå gir jeg henne det om kvelden slipper lukten på dagen pluss alle klær er like pene=0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 Gir Eye Q istedet for tran og tulla får det hver eneste dag. Fått siden hun var 4 uker.Gir den da den har en dokumentert knallbra effekt på barn ved bl annet innlæringsevne og konsentrasjon. Har lyst å legge et godt grunnlag for henne:-)
lykkeligmed3 Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Har ikke prøvd med tran denne gangen engang:) Kjøpte D-dråper og prøver å gi det hver dag, har glemt det noen dager ja;)
zmzm Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 sannasol er tingen!fikk tran med fruktsmak hos helsesøster og det var ikke så veldi populært hos lillegutt.ikke vanlig tran heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå