Happy H Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Hei hei tid å se litt på meg.. 2dager over IKM i dag og håper påen litn spire.. tok en test som var svak svak positiv,så eg tør nesten ikkje håpe før eg fåt tatt en ny om 2 dager.. men kan du se noe??evt kjønn?? Hadde blitt så glad så glad då.. ser d ut som d komme t å gå bra evt? Født 15.06.80
nattinatt Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Hallo Ja eg ser ei lita jentespire på deg..må få høyre korleis dette gjekk.Og du,det er sjelden feil den veien når ein test viser positivt!!Klem
Happy H Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 tjohoooo.............. å no blei eg kjempe glad:)Håper du har rett... ska gi ein lyd m en gang eg har tatt ein test til:) Stor klem
Happy H Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2007 Hei vennen! Klarte ikkje vente lengre m å ta en ny test, så gjorde d idag. Den va positiv den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jippi....... No gjenstår d å se om du har rett angående jentebebis:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå