Gå til innhold

Baby og fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spørsmål ang. flyreiser og babyer. Er det sånn at det ikke er så heldig å reise med fly for ofte når de er så små? Tenker på strålinger de får osv. Om de reiser ca seks ganger i mnd. innen Norge.....kan dette være skadelig? Håper noen kan svare meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ikke være noe problem å fly med baby nei. Jeg trodde det tidligere jeg å, tenkte mest på trykket jeg da og i forhold til medfødt hjertefeil. Men fikk beskjed om at det kunne jeg trygt gjøre. Det eneste som var, er at babyn kan få vondt i ørene sine. Kan lønne seg å amme når dere tar av. Babyn får eget belte som festes i ditt, men du får til å legge han/hun ned på et vis likevel.

Skrevet

Sitter babyen i fanget vårt hele flyturen da, eller har de noe vi kan kegge/sette de i?

Skrevet

Mens flyet er på tur opp og ned igjen må man være fastspent iallefall. varsellamper sier ifra om det. Men jeg fikk ikke noe å legge han i nei, så han var i mitt fang hele tiden. Er jo ikke så god plass heller akkurat mellom setene. Er barnet ditt klar til å sitte litt så kan du jo bytte mellom sitte å liggestilling.

Skrevet

De har jo sånne begger i flyet som festes på veggen helt fremme. Da jeg fly med min 2 mnd gamle beibi var det god plass på flyet så da tok jeg med bilsetet og plaserte det i sete ved siden av meg:)

Skrevet

når jeg var å fløy med baby fikk jeg ingen vugge til å ha han i..da var han en og en halv mnd. fikk beskjed om ville jeg ha vugge måtte jeg betale for "business class". så han satt på fanget 6 timer...

byttet stilling på han ofte da. og amrte fly selskap som plasserte meg ved vinduet,og de ved siden av "kunne ikke" bytte plass pga venner på andre siden av midtgangen.... idioter..

Men det gikk bra. vi kom frem og hadde det kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...