Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 tenkte å overaske den blivende far med ei flaske konjakk etter fødseln, tenkte han skulle få ta seg en for innsatsen med å stille opp for meg. Er det lov- ikke lov å ha med medbrakt til at han skal få seg en premie? vet at den vil bli nytet, når han kan slappe av med at fødselen er over. synes han kan få der nede istedefor å dra hjem å ta seg en. hva synes dere andre?
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Si det... Aner ikke om det er lov.. Er jo en gave til han da...... Sikkert bare å ta med ;o)
rødhette* Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Hvordan kommer han seg fra sykehuset og hjem da? Min sambo har sagt han skal ta seg en cognac når han kommer hjem alene etter fødsel, første kvelden... hehe Han fikk en sånn miniflaske i adventskalenderen hos meg. Du kan jo spørre sykehuset på forhånd?
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg fikk foreldrene mine til å ta med seg en flaske konjakk til ham! Etter å ha bistått i over 20 timer, så han ganske fornøyd ut der han satt og smattet på den i et lite plastglass vi fant ute på gangen... vi skålte ikke akkurat med personalet, inntaket var litt i smug....;o)
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Er jo bare å høre med sykehuset (der dere skla sove) om hva de sier. Kan jo være de ikke har noe imot det, men mest sannsynlig så er det sikkert litt ann på hvem du snakker med. Tror jeg ville tatt med en liten flaske, og drukket et glass i smug som hun over her sa. Kos dere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå