Gå til innhold

Mars: Hvordan er humøret på deres smågull?


FrukenB

Anbefalte innlegg

Vesla mi var som ei sol dagen lang det første halve året, etter det har hun blitt mer og mer grinete.

Nå er hun jo 9 mnd'er og sutrer nesten hele dagen. Ingen tenner på vei så vidt jeg vet (hun har 6 tenner). Hun har vært sånn i snart 3 mnd'er og nå er jeg L.E.I !!!

 

Noen som opplever det samme eller som har noen tips?

Begynner å bli smårar snart jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk og pris for at det finnes andre som har det slik:-)

Gutten min er også blitt mer og mer sutrete...blir helt fortvilet innimellom. Han er som ei sol når vi er ute i vogna, så når jeg er sliten, går jeg stort sett tur hele dagen. Prøver å lese bøker og aktivisere han, men det eneste han vil gjøre er å holde meg i hendene og gå. Og det er jo litt slitsomt i lengden... Han har nettopp fått fortennene oppe, og da var det ekstra ille. Hm. Han er trygg og god, men jeg føler han krever veldig mye aktivitet, ellers blir han fort "masete".

 

Mottar også tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme "problem"

Har en jente jeg også, hun var blid som en sol fram til for ca 1 mnd siden nå.

Jeg aner ikke hva det er men det begynnte når fortennene var på vei, men nå er de jo ute og hun er fortsatt like sur.

Hun kan ikke stå eller gå.

Men hun krabber.

Er vi ute på tur eller å handler er hun blid som en sol, eller er hun sur.

Hun spiser og sover og virker ikke syk.

Hun har såååå høy stemme, og bruker den mye....

SUKK!

 

Jeg er gravid og morgenkvalm også så da blir det jo litt ekstra mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alderen hvor de blir redde for at mamma skal gå fra de. Min har også sutret en del og han vil ikke leke alene, jeg må være der hele tida. Det er helt normalt, men veldig slitsomt.

Lillegutt begynte i bhg i går så bli spennende og se hvordan det går i morgen når jeg skal gå fra han noen timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...