Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 så små og lette som mulig ;-) Tøtto vår holder på å bite hånden av seg.. hihihi
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Håper på svar på dette jeg også.. Tror han snart ikke har noe igjen av hånda si =) Mamma kjøpte det på apoteket når vi var små, men det er jo 23 år siden så kan jo ha endra seg..
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Rema 1000 skal vel ha bitering. Iallefall stormarkeder. Selges jo også på leketøysbutikker. Anbefaler en med vann inni jeg. Gjerne en med"knotter". De med vann i kan man legge inni kjøleskapet så de blir kalde. Det hjelper når det klør.
energica Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Fant på babyshop, 10kr ( ikke værst til der å være ) Med vann inni
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Kjøpte på Rimi jeg. den kosta vel mellom 30 og 40 kroner. Med vann inni. Min går i frysern også
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Apoteket har ennå :-) Kjøpt en som du kn legge i kjøleskapet så den er kald når de skal ha den i munnen :-) Coop obs har jeg sett det på
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Tror du skal være forsiktig med å legge den i fryseren... Mini kan få frostskader!!
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Vi kljøpte flere. Den veste var på Brio ( NUK). Går ikke å ødelegge den med tenner, lett å holde, 3 små biteringer i et sett ( en myk og to hardere). den myke er ganske populær ))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Jeg kjøpte på babyshop til 10 kr, og skulle koke den.. Lå i vann i ca 5 min, og da var det som vannet var inne nesten smelta.. Sendte mld til tanta mi som jobber på babyshop, og fikk beskjed om å komme opp med den og få en ny.. Men jeg satser på noe bedre.. Hvertfall ikke noe som inneholder vann..
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Jeg tror rett å slett ikke de med vann kan kokes jeg! Det er ikke meningen det. Prøvde det en gang jeg å, den ble deformert og knallhard. Når jeg klemte litt på den så nermest eksloderte den i hånda mi. Vann damper jo når det kokes, og da når dampen ikke slipper ut så blir det slik.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 Må legge til at du får jo kjøpt desinfiserende som kan brukes istedet for koking av leketøy. det er jo ikke alt som kan kokes.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. januar 2007 #13 Skrevet 6. januar 2007 Jeg lar ikke ungen min putte noe i munnen som ikke kan kokes.. Det sier seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå