Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. januar 2007 #26 Skrevet 8. januar 2007 Ei her litt lenger oppe skrev at det var bedre med god dress når dem var større enn når dem var små.. Jeg mener motsatt, eller jeg mener ikke at dem skal fryse når dem blir større.. Men når dem er 5-6 år så er dem som regel mye mer aktiv enn noen på 1-2 år - og dem klarer å si ifra hvis dem er kalde eller våte.. Så vi ha Reima tec dress nå, den tynne som vi ha brukt til helårs dress.. Når det ha vært kaldt ha vi bare hatt hjemme strikka ull klær under.. Sønnen er snart 2 år - og vi ha hatt dressen siden i sommer - kjøpte i str 92. Den var vell litt stor da vi kjøpte den.. Men nå er den sånn grei passe.. Den er god og romslig... Men mitt råd er ta en bytur med den lille, og prøv forskjellige dresser. For det som passer best til oss trenger ikke være det beste til dere..
sneipen <3 snuppa Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #27 Skrevet 8. januar 2007 ok.. da har æ bestemt mæ fant en brukt reima tec dress i str 86 til 300-400 kr.. orka ikkje å kjøp ny,det e jo ganske dyre dressa da.. hadde egentlig mest løst på troll-dressn,men sia det e ullfor inni,så trur æ di blir litt vanskeli å få på (klompete?),dette åsså iflg ei venninne,å guttn vår HATER å ta på sæ yttertøy!! men ska disse dressan impregneres på nå vis??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå