sneipen <3 snuppa Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 korsn størrelse ska æ kjøp på dressn som han ska bruk ute i bhagen?? tenkte vi sku kjøp troll el reima.. han e forrestn 1 år, ca 12 kg, 80 cm
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 vi kjøpte str 92 til vår når han var 11 mnd og den bruker han (enda 2,3 no). Går fint og snøre igjen i bena og livet, da dressen er så myk og bevegleg at det gjør ik no om den er litt stor. Har dress hele året når du tar ut foret! Reima sin må du sikker ha 80 (86)for de er ikke gode om de er litt store. Mest fornøyd med troll her da.
sneipen <3 snuppa Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 så på en test som vg hadde,og da kom troll-dressn best ut,sæll om den va kjempe-dyr!!! det e den dressn du mein? m ullfor inni som går ann å ta av?? veit du om den e på tilbud nån plassa??? takk for svar forrestn:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Ja den med ullfor inni, ulldressen supert til å bruke ellers også, under regnklær ol. Vi har dressen i ca 2 år og da blir det ikke så dyrt for slipper kjøpe ny til hver vinter og vår. Se på kidsfashion.no eller finn.no
sneipen <3 snuppa Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2007 fant dressn på kidsfashion tel 1099 kr:)
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Sønnen min er 15 mnd, og ca 77cm. Han har 86 i dressen sin. Den passer kjempe fint. Hadde aldri kjøpt 92 for det er vanskelig for han å bevege seg i dress, og det ville sikkert ha blitt enda vanskeligere i en større dress. Vi har dressen fra KappAhl. Er kjempe fornøyd. Veldig varm selv etter ett par timer ute. Under har han superundertøy og ullbukse og ullgenser.
sneipen <3 snuppa Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2007 e så usekker på korsn dress vi sku kjøp tel han.. nån som veit forskjelln på reima og reima tec eller e det samme dress???
Nickeguri Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Jenta mi på 17 mnd bruker Troll-dressen i str 86. Den passer godt. Vi kjøpte den i høst. Hun var 82 cm lang på 16 mdn- kontrollen. Tipper at str 86 passer bra for dere hvis dere velger Troll. 80 vil hun jo kunne vokse fort ut av. Reima og Reima-tec er ikke det samme. Samme produsent, men Reima-tec er vannavvisende eller lignende. Tror tec står for noe av det samme som tex i Gore-tex.
hebbe lille å junior Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 hei "mamman t gullklompen min:)" sønnen min er nøyaktig likestor som din, vi har str 86 i troll. Da er den romslig,men han beveger seg bra..vi er kjempefornøyd.. vi valgte troll for dakan han bruke den til vårdress også,siden det går an å ta av foret
bomper`n Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 jeg ville valgt reima tec!! kan ikke få fullrost denne dressen. har hatt trolldress også til min sønn på 11/2, men synes den var veldig vond og ta av og på, likte ikke den ulldressen inni.
sneipen <3 snuppa Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2007 takk for alle svar:)) ka koster en sånn reima tec dress da? e dn billiere enn troll?? e så mange dressa å velg i mellom,blir så usekker;P
cashewnøtta Skrevet 6. januar 2007 #13 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har reima med avtagbart fleecefór til vesla her. Forskjellen på reima og reima tec er at tec-en er vanntett overalt (et slags gore-tex-stoff) Vanlig reima er gummiert på innsiden fra livet og ned, så der er den helt vanntett. På overkroppen er den "bare" vannavvisende. Selv om jeg er fornøyd med reimaen vår, ville jeg gått for tec-en om jeg skulle valgt om igjen. Den er super-lett og myk! Ang størrelse er ihvertfall reima stor i str.Vesla vår har 86 og den må brettes opp på ermene. (Hun er 16 mnd). Er mulig hun kan bruke den neste vinter også.
sneipen <3 snuppa Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2007 e vesla di stor da? go`n her e ca 80 cm å 12 kg
cashewnøtta Skrevet 6. januar 2007 #15 Skrevet 6. januar 2007 Har ikke vært og veid og målt siden ettårs-kontrollen, men hun er vel litt over gj.snittet. Tipper rundt 12 kg nå. Ville nok kanskje gått for 86 siden gutten din er 80 cm. Uansett er det sikkert ikke dumt å prøve dressen i butikken når du kjøper.
sneipen <3 snuppa Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 6. januar 2007 bor ikkje i byen,så det e ikkje så ofte vi tar han me oss på by-tur.. tankte vi sku bestill på nett:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #17 Skrevet 6. januar 2007 Vi har en Name it dress som vi fikk i gave fra foreldrene mine, jeg vet de betalte 800 kr for dressen. Vi er så fornøyde med denne så vi tenkte vi skulle kjøpe en ny nå som vi kan bruke neste år. Utsalgsprien var nå bare 600 kr til fullpris og så var det 50% avslag på salget så da har jeg fått neste års dress for bare 300 kr. Jeg er bare så fornøyd nå. Man trenger ikke kjøpe kun det dyreste, i allefall ikke når de er så små. Hun i butikken var enig med meg og sa at det var viktigere å kjøpe en dress som Reima når de ble 5-6 år.
mammae:-) Skrevet 6. januar 2007 #18 Skrevet 6. januar 2007 Vi har både reima tec dress og troll dress og er veldig fornøyd med begge to, men må si eg liker troll sin best da. Virker som det er mye lettere for dei små og bevege seg i den. Snuppa vår fikk troll sin i str 92 til 1 års gave, og pga dressens beveglighet" gjorde det ikke noe om den var et nr for stor. Ingen problem og komme seg opp og frem i den dressen. Desse tykke bevernylondressene er vanslege for små og bevege seg i så de går vertfall ikke og kjøpe "en str større" nei
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #19 Skrevet 6. januar 2007 Reimatec er helt vann og vind tett, det tror jeg ikke reima er. Vi har reimatec og den kan brukes som regndress.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #20 Skrevet 7. januar 2007 Reima tec er en dress uten avtagbart for. Den er til gjengjeld helt vantett og pustende. Den er også varm og god og bevegelig. Reima er en dress med avtagbart for. Den er forsterket på rumpe, nederst på bein og albuer. Den er temmelig vanntett, men ikke som reima tec. reima tec koster vel en 1400 her, mens reima går på rundt 1000. Har kjøpt begge på halv pris da...
jua 10.12.05 Skrevet 7. januar 2007 #21 Skrevet 7. januar 2007 Vi bruker reima tec har alltid vært fornøy. Store gutten vår på 5,5 har hatt reima tec fra han var et år. jenta vår på 13 mnd Har også reima tec i str 86, ville ikke ha kjøpt større enn 86 da de er ganske lange på armene reima sine dresser.
tvilling73, 05/07 Skrevet 7. januar 2007 #23 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har kjøpt troll-fleece dress til vår jente. Kjøpte når hun var 10 mnd, nå er hun året. Litt uviss på lengden hennes, men den er mer passelig i beina enn i armene hvertfall. Kjøpte den med 40% avslag på barnevogna.no
tvilling73, 05/07 Skrevet 7. januar 2007 #24 Skrevet 7. januar 2007 Vi kjøpte str 80 forresten. Hun var 73,5cm og 9100 på 10mnd-kontr
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 8. januar 2007 #25 Skrevet 8. januar 2007 Er du fornøyd med den fleecedressen tvilling og vet du om det fortsatt er mulig å få den så billig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå