Gå til innhold

Tisps til legging på dagen? Min har ALDRI sovnet av seg selv (er nå 9 mnd...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pleid å amme ham i søvn, det blir stadig vanskeligere. Går ikke det så må vi ut og trille. Nå sover han bare en 1 times lur, mot 2 lurer tidligere. Men han sover såpass lenge om natten (12 timer) så han trenger kanskje ikke så mye søvn om dagen lenger?

Det er så PES å slite sånn hver dag med leggingen. Noen som har tips?

svigermor sier "alle barn sover minst en 3 timers lur hver dag, og det er jo bare å legge ham så skal han sovne av seg selv. Det gjorde alltid mine!"

Sukk* :-}

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min sovner ikke av seg selv på dagen.må trilles,eller sovner ved puppen.sover max 2 timer på dagen,men det er sjelden.han sover minst 1 time.han blir straks 10 mnd. da

På kvelden så sovner han av seg selv.er jo en del skriking da,men da bare gir jeg han vann å legger han igjen,tar ca. halv time.

kanskje jeg må prøve dette på dagtid.

hva med din,sovner han av seg selv til kvelden?

Skrevet

Prøvd å legge ham ute i vogna, trille litt i starten og så gradvis trille mindre til han sovner av seg selv når vognen står i ro?

Funket her :o)

Skrevet

Gjør det samme på dagen som du gjør når du legger om dagen (ikke nattstell, selvsagt). Her var det skriking tidligere, men ikke så lenge av gangen. Fungerte hvertfall her. Lykke til. :-) Men selvsagt ganske kjipt når de gråter...

Men min datter på 8 mnd sover ikke en tretimers lur. 2 eller 3x45 min. Og vi legger henne når hun er kjempetrøtt og strekker seg mot sengen. Da sovner hun ofte helt stille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...