Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Våknet i natt med DE magesmertene.Trodde d var noe på gang(uke 25)så vi for rett opp til føden hvor det ble tatt registrering,urinprøve og UL.Alt i orden,men har urinveisinfeksjon.Trodde ikke d skulle gjøre så vondt i magen(har aldri hatt det)bare når man tisser.Gjett om jeg var redd og ikke minst lettet etterpå.Dessuten var d mye luftrom i magen og gynekologen sa at det kunne man få grusomme smerter av.Må prøve å fjerte masse å ikke holde igjen...Hi,Hi:)
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Luftsmerter kan være veldig vondt, sies det. Bare tenk på hvordan barn med kolikk skriker. Men bra å høre at alt står bra til med den lille. Jobber du forsatt fullt på Langestranda, eller??
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Hadde urinveisinfeksjon i 11. uke, var sikker på at jeg skulle miste. Grusomme smerter i mage og korsrygg. Ble fryktelig kvalm, og hadde vondt hele tiden. Har hatt det mange ganger som barn, men dette var mye , mye verre. Legen mente det var fordi det hadde gått opp i bekkenet.Vær obs på dette hvis dere har uforklarlige smerter!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Hørtes ikke godt ut.Hørte at det var litt farlig og ha urinveisinfeksjon når man er gravid.Jeg er veldig plaget med det og kan ofte få det flere ganger pr år,nesten kronisk til meg.Men passer ekstra på nå som jeg er gravid. Håper det går bra.Lykke til.
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Kabin, base Torp Var i april-klubben før, men terminen ble flytta til begynnelsen av mai...
Fire småtroll Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Jeg sleit også med hyppige infeksjoner før (6-10ganger i året), men gladmeldinga er at etter første fødsel for nesten 6 år siden har jeg ikke hatt det en eneste gang!! Ble tatt med sugekopp og både klippet og revnet endel, antagelig er jeg sydd bedre sammen enn jeg var fra naturens side i utgangspunktet, bakteriene finner ihvertfall ikke veien opp til blæra lenger :-) Husk å drikke mye, og drikk sure ting (appelsinjuice og tranebærjuice) om kvelden, da trives bakteriene dårligere, og det er jo om natta urinen står lengst i blære så bakteriene formerer seg mest da. Lykke til!
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Nei, men Måns skal være her et sted hun og....
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Ja,jeg jobber for fult ennå på Langstranda Har 11 dager ferie tilgode fra i fjor så jeg har avtalt at jeg bruker 1 dag i uka til ferie.Noen uker må jeg ta 2.Så da fungerer d bra.Litt tungt når jeg blir sittende hele dagen.....Skal til jordmora i morgen for første gang,så jeg er spent på hva hun sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå