Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Nei, ikke så veldig. Så lenge det er noe som skjer så glemmer han fort smertene. Men han våkner en del om natta og har vondt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Mente tadden vår... Merker ikke noe når tennene er på vei jeg, hverken dag eller natt. Er vi heldige eller er det vanlig?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Hehe...tassen vår, ikke lett å treffe tastaturet, he he!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Jeg merket ikke at det var tann på vei før den plutselig var der...Så det er ikke alle som reagerer på det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Nei, men da er du heldig! Å kalle det sur er i grunnen ikke helt riktig tror jeg! Min sønn har tydelig så vondt at han blir drit forbanna og hyler og griner....*stakkars*
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Ja, ante meg at vi var heldige. Har nemlig hørt så mye om tenner og gruet meg sinnsykt til det var gutten vår sin tur. Men nei....bare mengder med sikkel som renner ut av smilet hans, he he! Mente ikke sur i negativ forstand, blir jo sur av å ha vondt. Det blir i hvert fall jeg )
Tita&Tage Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Når tanna til snuppa mi brøt gjennom var hun i kjempeform... Men hun hadde dager før og etter der hun var grinete og siklet masse. Virket som hun slet mer med at tennene rørte på seg enn at de kom gjennom tannkjøttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå