Gå til innhold

Nå bør han lære det snart.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 8 mnd og krabber ikke.Han setter seg opp selv og når han ligger på magen snurrer han bare rundt sin egen akse!

Han vil så gjerne frem,men skjønner ikke hvordag stakkar.Han "står" på alle fire og gyngen,men det har han gjort lenge. Jeg gleder meg faktisk til han lærer det,for nå om dagen er han så survete når han ligger på gulvet.Blid som en sol ellers,men jeg ken ikke bære han hele dagen.*sliten*

Flere rundt 8 mnd som ikke krabber enda?

Eldste min var sent ute med krabbingen han også,men han gikk da han var 10 mnd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 9 måneder og krabber heller ikke=( Hun er nå den eneste på negge barselgruppene som ikke får det til.. Skjønner det ikke jeg, for hun har vært først ute med alt frem til nå....

Men men, enkelte barn hopper jo over hele krabbestadiet..

Vi får bare krysse fingrene og håpe de lærer det snart!

Skrevet

Nesten godt å høre at det ikke bare er min,hehe:) Alle i gruppa vår krabber også.Men det kommer vel snart. Vedder på at den dagen han fatter hvordan,skulle jeg ønske han ikke klarte alikevel.....phu:)

Skrevet

Vesla på snart 8 mns krabber ikke heller;-)

Står på alle fire og gynger!

Skrevet

Jenta mi er 10 mnd og krabber snaaaaart, åler seg frem, men de siste dagene har knærne kommet mer og mer oppunder henne. Hun setter seg ikke opp selv, men sitter alene om hun blir satt opp. Kommer seg over på alle fire fra sittende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...