Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan komme når som helst. De som får strekkmerker pga hormonforandringen kan ofte få de tidlig.. før huden har begynnt å strekke seg.. De som får strekkmerker i overhuden får det som regelt mot slutten eller når huden har strukket seg fortere og mer en det huden tåler. Noen får strekkmerker pga hormoner andre får fordi de legge raskt på seg og noen får fordi huden er sensibel å ikke tåler det.. Tror jeg:) Fikk selv ingen strekkmerker første gang, er nå r

gravid i uke 28 å har ikke fått det til nå. Moren min fikk strekkmerker i første sv,skap da hun ekspanderte 30 kg på 3 mnd.. hehehehun la på seg 50 kg. 70% vann... det er nok mer en huden på de fleste tåler:)

Skrevet

Kommer når som helst.Har noen på magen fra før jeg..og nå har de blitt mer rød enn hva de har vært.Men viss det begynner og klø så må du smøre deg med en fett krem så kanskje du berger.Men har hørt at det er mange som ikke får de får helt på slutten av svangerskapet.

Skrevet

Fikk min første i går:( lurer på om jeg skal skrive dato på den;) Skjønner jo at det ikke er så mye jeg kan gjøre med det, så jeg får ta det med galgenhumor.

Er "bare" 12+3, men med to.

Skrevet

Kremer med e-vitaminer sies å være det eneste som potensielt kam hjelpe. Jeg bruker, istedet for krem, "Dead sea spa magic" Salt brushing som inneholder dødehavssalt, kokosolje og vitamin E. Kan brukes i dusjen eller i badekaret. Slipper også å bruke noe bodylotion da.

Skrevet

Hvor får du kjøpt da? Jeg er villig til¨å prøve alt for å unngå strekkmerker:)

Skrevet

Helsekost, Og Vita tror jeg- har det ganske mange steder etterhvert. Jeg fikk iallfall ingen strekkmerker med førstemann.

Skrevet

Tror dette er forskjellig fra svangerskap til svangerskap.

Enkelte er skikkelig uheldige og ser ut som et verdenskart etter kun kort tid og andre igjen er heldige og får ingen.

Jeg tilhører den sistnevnte gruppen. Vi venter nummer tre nå og jeg har ikke fått et eneste. Har heller ingen strekkmerker fra de to foregående svangerskapene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...