Nettnett Skrevet 5. januar 2007 #1 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja da sitter jeg her og undrer meg, tiden til kontroll virker uendelig langt unna.. Skal på sykehuset i uke 12, om 3 og en halv uke, og håper på ultralyd da for å bekreftet at det "bare" er en denne gangen og at fosteret er i live. Magen min har blitt utrolig stor, og jeg er bare rundt 8.3 uker, det ser ut som jeg er 5 måneder på vei... På jobben spøker de med at det sikkert må være to eller tre denne gangen, fikk tvillinger i mitt første svangerskap. Jeg hadde en SA i begynnelsen av oktober men da var jeg bare 6 uker på vei og ble gravid igjen med en gang. Kan dette ha noe med at magen min er så enormt stor nå? Ligner veldig på svangerskapet da jeg gikk med to, minst like dårlig, kaster opp hele tiden og mage med en gang... Så er en smule bekymret for at det skulle vært flere der... Men vet jo at oddsene er små for å få nok et sett tvillinger, men man vet jo aldri... Har bare tvillingsvangerskapet å sammenligne med så jeg kommer litt til kort der.. Vet jo at noen får mage tidlig, men folk og jeg for min del reagerer på den størrelsen den har fått... Mindre hyggelig med kommentarer om at det der kan ikke være normalt.. men det er en annen historie.. :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7664055-bare-en-denne-gangen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå